צייצנים וכתבים לעגו לדיווח שפורסם בערוץ 14 | "איזו בדיחה"

צייצנים וכתבים לעגו לדיווח שפורסם בערוץ 14 | "איזו בדיחה"

ערוץ 14 אולפן

אתמול (שלישי) הביאו  בערוץ 14 ציטוט של מקור בארגון הטרור חמאס לפיו "הנהגת חמאס מבינה שנתניהו נחוש בדעתו לפעול למיגור כוחה הצבאי והפוליטי". עיתונאים וצייצנים לעגו לדיווח ועקצו.

חבר הכנסת לשעבר רם שפע: "איזו בדיחה. אפילו בצפון קוריאה לא היו יכולים להמציא ערוץ מביך כמו 14".

העיתונאי נדב אייל: "גם מקור בחמאס, וגם מעריץ של ביבי. מה הסיכוי".

העיתונאי ירון אברהם: "מקור בכיר בחמאס לאלג'זירה 14: אין ספק שיש צורך בשיפוץ מסיבי של הוילה בקיסריה, אב הבית מתגלה כנחוש מאוד אל מול שלומית ברנע-פרגו ההססנית והרופסת".

הכתב המדיני של עכשיו 14, תמיר מורג כתב בתגובה בחשבון ה – X שלו: "יש איזה טרנד הערב בפיד שמאל ללעוג לדיווח של ברוך ידיד בגלל שקף שלפיו הנהגת חמאס לחוצה מנתניהו. צפיתי עכשיו בדיווח ויש לי כמה דברים לומר למפיצי הרעל:

1. לא צפיתם, ומי שצפה והפיץ בצורה הזו, שמנותקת מכל הקשר, עשה דבר חמור עוד יותר. 2. אני עובד עם ברוך יום יום, הוא הפרשן מס' 1 בארץ לענייני פלסטינים, מבלי לזלזל בקולגות מערוצים מתחרים. סא"ל במיל', במשך שנים יועץ ראש המתפ"ש לענייני פלסטינים, מקושר ברמות שפשוט קשה להבין, אבל חשוב מזה – אחד העיתונאים הכי ישרים שפגשתי, שמסוגל לוותר על סיפור ענק אם יש לו ספק קל שבקלים.

3. מאכזב במיוחד היה לראות קולגה מכלי תקשורת מתחרה, שפרסם לאחרונה כמה סיפורים לא נכונים (ולפחות אחד מהם גם מחק), מצטרף למקהלת הלעג. לא אנקוב בשמו מפאת כבודו, והאמת שאני גם מחבב אותו למרות שהערב הוא טעה בגדול לדעתי. 4. אתם תמשיכו לנסות לעשות דה-לגיטימציה אלימה לערוץ 14, ואנחנו נמשיך להיות הערוץ שצומח בקצב הכי מהיר בישראל. 5. תתביישו".

עוד מרחבי הרשת

>
s