פולארד חוזר בו מהתמיכה באיילת שקד: חושש שהיא תעביר קולות מימין לשמאל

פולארד חוזר בו מהתמיכה באיילת שקד: חושש שהיא תעביר קולות מימין לשמאל

איילת שקד
צילום: shutterstock.com/ By point of you

12 שעות לאחר שהביע בה תמיכה, יהונתן פולארד מודיע כי הוא חוזר בו מהתמיכה בשרה איילת שקד ובמפלגתה "הרוח הציונית".

על פי הדיווח של כתב ערוץ 7 יוני קמפינסקי, פולארד טען כי התברר לו ששקד מסרבת להוציא את יועז הנדל מרשימתה ולהתחייב שהיא תצטרף רק לממשלת ימין.

"התברר לי שהיא מסרבת להוציא את יועז הנדל מרשימתה ולהתחייב שהיא תצטרף רק לממשלת ימין", כותב פולארד, "הדבר מעורר חשש אמיתי שהיא שוב תעביר קולות מימין לשמאל. לכן אני חוזר בי מתמיכתי בה"

המרגל היהודי-אמריקני, גיבור ישראל, יהונתן פולארד, יצא היום (שלישי) בקריאה להצביע לשרה איילת שקד ולמפלגתה הרוח הציונית בבחירות הבאות.

בסרטון שצילם אמר פולארד: "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל.

בגלל אהבתי האין סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה – והבן אדם הזה זו איילת שקד.

כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן.

אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית.

כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן.

אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".

עוד מרחבי הרשת

>
s