עמית סגל: לא היה רה"מ לשעבר שזיהם את השיח בקללות כמו אהוד ברק

עמית סגל: לא היה רה"מ לשעבר שזיהם את השיח בקללות כמו אהוד ברק

צילום מסך: ערוץ 12

העיתונאי והפרשן עמית סגל הגיב בחריפות לדבריו של אהוד ברק.

"לא היה ראש ממשלה לשעבר שזיהם את השיח בקללות כלפי יריבים ופקידי ציבור כמו אהוד ברק. הזדעזעותו מהתואר ״נוכל״ היא נוכלות מדרגה ראשונה".

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, טען הערב (מוצ"ש) בראיון לדנה וייס בחדשות 12 כי ההסתה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט מגיעה מהמעגל הפנימי של תומכי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

"זה אירוע חמור מאוד שצריך לטפל בו ביד ברזל. ההסתה הפרועה שמתנהלת נגד ראש הממשלה, מקורות השראתה במעגל הפנימי של תומכי נתניהו. האיש שהיה אחראי להסתה לפני 27 שנה – שותק".

במפלגת הליכוד הגיבו בזעם ומסרו: "אהוד ברק שוב מסית הערב נגד ראש הממשלה לשעבר נתניהו בטענות שקריות, בזמן שלא רק שהוא אף פעם לא גינה את אינספור האיומים לרצח ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו אלא אף תמך את הפגנות ״הדגלים השחורים״ שמתוכם יצאו רבים מאיומים רצחניים אלה, לרבות הניסיון האלים לפרוץ למעון רה״מ בבלפור".

העיתונאי והמגיש ינון מגל כתב: "אהוד ברק מאשים ש"ההסתה של כינויים של בנט כבוגד ונוכל זה דברים שיוצאים מהמעגל האינטימי של תומכי נתניהו" אז שירשורון
א. בוגד".

יאר נתניהו כתב: "אין אדם שהסית כלפי אדם אחר בישראל, יותר מאשר אהוד ברק כלפי נתניהו. לחבר ושותף של הפדופיל אפשטיין פשוט אין בושה!".

עוד מרחבי הרשת

>
s