עולם הספארי בנגקוק

עולם הספארי בנגקוק

עולם הספארי בנגקוק

עולם הספארי בנגקוק נמצא במרחק של 30-40 דקות נסיעה ממרכז העיר, בפארק תוכלו להנות גם מפארק מים וגם פארק ספארי מיוחד. בפארק ניתן לערוך גם טיולי ג'יפים מרתקים, להנות מחוויה יוצאת דופן. אז אם אתם מתכננים טיול אל תאילנד עם ילדים ללא ספק מדובר על אטרקציה שכדאי להכניס אותה למסלול שלכם.

קופים: הקונדסים של גן החיות

קופים הם ללא ספק אחת האטרקציות המרכזיות ב- Bangkok Safari World. עם הטבע השובב והתעלולים המשובבים שלהם, הם אף פעם לא מצליחים לבדר מבקרים בכל הגילאים. כשתכנסו לגן החיות, יקבלו את פניכם מגוון מגוון של מיני קופים, שלכל אחד מהם מאפיינים ייחודיים משלו. מהגיבונים התוססים והאקרובטיים ועד למקוקים החצופים והחכמים, הפרימטים האלה בטוח ישאירו אותך ביראת כבוד.

אחד משיאי התצפית על קופים בספארי וורלד הוא עדות לאינטראקציות החברתיות שלהם. תהיה לך הזדמנות לצפות בהם מתנדנדים מעץ לעץ, עוסקים בטיפולי טיפוח, או אפילו מעורבים בקרבות שובבים. מרתק לראות את ההיררכיות החברתיות המורכבות שלהם וכיצד הם מתקשרים זה עם זה באמצעות קולות ושפת גוף שונים.

ביקור באגף הקופים בגן החיות מציע לא רק בידור אלא גם ערך חינוכי. אתה יכול ללמוד על מיני הקופים השונים, בתי הגידול שלהם ומאמצי השימור כדי להגן עליהם. צוות גן החיות בקיא ונלהב, מוכן לענות על כל שאלה שיש לך על היצורים המרתקים הללו.

הקפידו להחזיק את המצלמה שלכם מוכנה בזמן שאתם חוקרים את תערוכות הקופים. אתה אף פעם לא יודע מתי קוף עשוי להופיע בתנוחה קומית או לעסוק באינטראקציה מצחיקה. הרגעים האלה מושלמים ללכידת זיכרונות שיגרמו לך לחייך הרבה אחרי ביקורך ב-Bangkok Safari World.

לעשות סנסציה בעולם המים

בנגקוק Safari World הוא מעבר לאטרקציות יבשתיות בלבד. מדור עולם המים מציע חוויה מרעננת ומרגשת למבקרים בכל הגילאים. עם מגלשות המים, בריכות הגלים והנהרות העצלים, זה המקום המושלם להתקרר ולהנות קצת תחת השמש.

עם הכניסה לעולם המים, תקבל את פניכם אווירה תוססת ותוססת. קול הצחוק ממלא את האוויר כאשר משפחות וחברים נהנים מפעילויות המים השונות הזמינות. בין אם אתם מחפשים פרץ אדרנלין במגלשות המים המרגשות או פשוט רוצים להירגע על צינור צף לאורך הנהר העצל, יש משהו לכולם.

אחד משיאי עולם המים הוא בריכת הגלים. כשהגלים מתנפצים על החוף, אתה יכול לרכוב עליהם כמו גולש או פשוט לצוף על המים ולחוש את התנועה העדינה. זוהי דרך נפלאה לחוות את השמחה שבשחייה בים מבלי לעזוב את לב בנגקוק.

עבור אלה שמחפשים קצת יותר הרפתקאות, מגלשות המים הן חובה לנסות. עם פיתולים, סיבובים ונפילות, הם מספקים נסיעה מלהיבה עבור מחפשי ריגושים. בין אם אתה דוהר עם חבריך במגלשות או כובש אותם לבד, זו חוויה שתשאיר לך זיכרונות להוקיר.

הורים לא צריכים לדאוג לבטיחות ילדיהם בעולם המים. ישנם אזורים ייעודיים לילדים צעירים יותר, הכוללים בריכות רדודות, מיני מגלשות ומבני משחק במים. הם יכולים להשתכשך ולשחק כאוות נפשם, תחת עיניהם הפקוחות של המצילים והצוות הקשוב.

האטרקציות הנסתרות של בנגקוק

בנגקוק, הבירה השוקקת של תאילנד, ידועה בשווקי הרחוב התוססים שלה, המקדשים המעוטרים וחיי הלילה השוקקים שלה. עם זאת, מעבר לאטרקציות הידועות, ישנן פנינים נסתרות שמחכות להתגלות על ידי מטיילים חסרי פחד. פנינה אחת כזו היא בית ג'ים תומפסון, מוזיאון המציג את חייו ואוספו של סוחר המשי האמריקאי שמילא תפקיד משמעותי בהחייאת תעשיית המשי התאילנדית. הבית עצמו הוא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה תאילנדית מסורתית, מוקף בגנים שופעים ומלא בעתיקות ויצירות אמנות מעודנות.

אטרקציה נסתרת נוספת שכדאי לחקור היא Bang Krachao, הידועה גם בשם "הריאה הירוקה של בנגקוק". ממוקם ממש מעבר לנהר צ'או פראיה, נווה מדבר עירוני זה מציע מפלט שליו מהכאוס של העיר. עם הרשת הענפה של שבילי רכיבה על אופניים, המבקרים יכולים לשכור אופניים ולחקור את הצמחייה השופעת של האזור, יערות המנגרובים והקהילות המקומיות. השוק הצף Bang Nam Phueng, השוכן בתוך Bang Krachao, הוא גם ביקור חובה, בו תוכלו לטעום פינוקים תאילנדיים טעימים ולקנות עבודות יד ייחודיות, מבין המון אטרקציות מיוחדות בתאילנד ללא ספק מדובר על אטרקציה מיוחדת במינה.

עבור חובבי אמנות, המוזיאון לאמנות עכשווית (MOCA) הוא פנינה נסתרת המציגה את סצנת האמנות העכשווית התוססת והמגוונת בתאילנד. המוזיאון מתגאה באוסף נרחב של ציורים, פסלים ומתקנים של אמנים תאילנדים ידועים ושל כישרונות חדשים. הוא מספק תובנה מרתקת על הנוף התרבותי והאמנותי של המדינה.

לבסוף, ביקור במוזיאון ארוואן הוא מסע אל העולם המיסטי והמיתולוגי של הפולקלור התאילנדי. מוזיאון זה בצורת פיל תלת ראשי מכיל אוסף עצום של חפצים דתיים ומציע נקודת מבט ייחודית על רוחניות ואמונות תאילנדיות.

טיול למצפה: אי מיוחד בתאילנד

שוכן במימיו המנצנצים של מפרץ תאילנד שוכן גן עדן נסתר המכונה מצפה. האי הקטן הזה, המכונה לעתים קרובות "תכשיט המפרץ", הוא מקלט לאוהבי טבע ומחפשי הרפתקאות כאחד. עם חופים חוליים לבנים וטהורים, מי טורקיז צלולים ויערות טרופיים שופעים, מצפה מציעה מפלט שליו מהיבשת הסואנת.

אחד מרגעי השיא של מצפה הוא העולם התת-ימי התוסס שלה. חובבי שנורקלינג וצלילה יכולים לחקור את שוניות האלמוגים הצבעוניות השופעות מגוון מגוון של חיים ימיים. בין אם אתם מתחילים או צוללנים מנוסים, העולם התת-ימי של מצפה מבטיח חוויה בלתי נשכחת.

לאלו המחפשים טיול רגוע יותר, חופי מצפה מציעים פרוסת גן עדן. התרווחו על החולות הרכים, ספגו את השמש וטבלו במים החמים. חוף הים זרוע אתרי נופש נעימים וברים על החוף, בהם תוכלו להתפנק עם פירות ים טעימים וללגום קוקטיילים טרופיים מרעננים.

חובבי טבע יעריכו גם את היערות הצפופים של האי ואת מסלולי ההליכה. חקור את הצמחייה השופעת, פגש את החי והצומח האקזוטיים, ונשום את האוויר הצח. הנקודה הגבוהה ביותר של האי, המכונה נקודת תצפית מצפה, מציעה נופים פנורמיים עוצרי נשימה של האיים מסביב והים הנוצץ.

כדי לשקוע באמת בתרבות המקומית של מצפה, בקרו בכפרי הדייגים המקסימים של האי. צור אינטראקציה עם המקומיים הידידותיים, התמכר למעדני פירות ים טריים, ותראה שיטות דיג מסורתיות. המורשת התרבותית של מצפה מוצגת גם בפסטיבלים והאירועים הססגוניים שלה, בהם תוכלו לחוות מוזיקה מסורתית, ריקוד וקולינריה.

עולם הספארי של בנגקוק הוא ללא ספק יעד חובה לכל אחד, ללא קשר לגיל או עניין. מהקופים הסקרנים ועד לאיים המיוחדים, יש משהו לכל אחד ליהנות. בין אם אתם חובבי חיות בר, הרפתקנים או משפחה שמחפשת טיול מהנה וחינוכי, Safari World לא יאכזב. אז, בטיול הבא לבנגקוק, בואו להכיר את העולם הפנטסטי הזה וליצור זיכרונות בלתי נשכחים.

רוצים לקבל דילים מיוחדים לטיול מושלם בתאילנד?

בואו נדבר

עוד מרחבי הרשת

>
s