סערה ברשת – ח"כ פינדרוס: "החלום שלי זה לפוצץ את בניין ביהמ"ש העליון"

סערה ברשת – ח"כ פינדרוס: "החלום שלי זה לפוצץ את בניין ביהמ"ש העליון"

צילום מסך: ערוץ הכנסת

סערה ברשת בעקבות תיעוד שהתפרסם באתר "וואלה" ובו נראה ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) אומר כי "החלום שלי זה לפוצץ את בניין ביהמ״ש העליון".

סגן שר החוץ עידן רול (יש עתיד) כתב: "אמירה מסוכנת של ח״כ קיצוני. שילוב חרדים חיוני לקיום המשותף שלנו ולעתיד מדינת היהודים. עמדתו הבדלנית של פינדרוס מנוגדת לרצון מרבית הציבור החרדי.

מציע שילמד משופטי עליון ידענים בתורה שראו ערך מיוחד במקורות ובמשפט העברי אשר היוו להם השראה בפסיקתם".

שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) כתב: "אנחנו המחסום האחרון מפני ממשלת בן גביר-ביבי-פינדרוס".

ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד): "חשוב שנבין ונפנים – אנחנו המחסום האחרון בפני הגל ההרסני הזה, אשר יפגע אנושות בדמוקרטיה הישראלית, בזכויות של כל אחד ואחת מכם, בחופש הביטוי שלכם.

נתניהו, בן גביר, פינדרוס וכל השאר. המטרה שלהם היא להרוס את מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית כפי שכולנו מכירים. אנחנו כאן כדי לעצור אותם".

ח"כ ענבר בזק (יש עתיד) כתבה: "ב-2015 חכ"ל מוטי יוגב רצה "להרים כף של D9 על בית המשפט העליון". ב-2022, ח"כ פינדרוס מגדיל ומעלה, החלום שלו הוא לפוצץ את בניין בית המשפט העליון. אנחנו פה כדי לוודא שלא תקום פה ממשלה ששואפת לפוצץ את הרשות השופטת".

ח"כ מוסי רז (מרצ) כתב: "מביש שחבר כנסת מביע רצון להשמיד את אחד המוסדות החשובים ביותר לדמוקרטיה. בית המשפט העליון, גם כשאנחנו כועסים עליו כמו לאחר ההחלטה לאפשר את הטרנספר בדרום הר חברון, הוא הרשות השופטת של מדינת ישראל. כל פגיעה בו היא פגיעה במדינת ישראל. החלום של פינדרוס הוא הסיוט של אזרחי ישראל".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s