סמוטריץ': "נדהמתי ולא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות"

סמוטריץ': "נדהמתי ולא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות"

צילום מסך: ערוץ הכנסת

התובע הראשי בפרקליטות הצבאית הודה היום (שלישי) בדיון בוועדת החוץ והביטחון שאכן יזמו שיחות למחבלים בעזה ששוחררו ממעצר כדי לברר איתם תלונות על התעללות במעצר.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ (הציונות הדתית) כתב: "התובע הראשי בפרקליטות הצבאית מאשר את מה שחשפתי ומודה בדיון בוועדת חוץ וביטחון שאכן הם יזמו שיחות למחבלים בעזה ששוחררו ממעצר כדי להוציא מהם תלונות על התעללות במעצר. אני מודה שכשקיבלתי את המידע נדהמתי ולא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות. רק לאחר שווידאתי את כל העובדות, פרסמתי זאת. מדובר ברעידת אדמה שמצטרפת למעצר הברוטאלי של רעולי הפנים אמש ומחייבת קבלת החלטה. אני קורא לשר הביטחון ולרמטכ״ל להדיח באופן מיידי את האחראים ולהפסיק מיד את ההתעללות בגיבורי צהל!".

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) כתבה בחשבון ה -X שלה: "הם יזמו שיחות לנוחבות ששוחררו לעזה כדי לברר האם התייחסו אליהם מספיק יפה כשהם היו בכלא הישראלי. תקשיבו, זה מופרע".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) כתב: "הפרקליטות הצבאית יוזמת פניות למחבלים בעזה כדי לקבל תלונות על ״התעללויות חיילי צה״ל״, ואז מצ״ח פורצת רעולת פנים לבסיס צה״ל ועוצרת לוחמים. השתגענו לחלוטין? הבלבול המוסרי הזה בצמרת צה״ל חייב טיפול שורש. וגלנט חייב לעוף ראשון, עכשיו!"

עוד מרחבי הרשת

>
s