נתפסו על חם | ברוך קרא וחדשות 13 בסרטון על איתמר בן גביר שנערך באופן מגמתי

נתפסו על חם | ברוך קרא וחדשות 13 בסרטון על איתמר בן גביר שנערך באופן מגמתי

איתמר בן גביר
איתמר בן גביר – צילום: shutterstock.com/ By Barak Shacked

דוברות עוצמה יהודית: כתב חדשות 13, ברוכי קרא, שידר אמש בתכנית שש עם אמנון לוי פרומו לכתבה ששודרה במהדורה המרכזית של חדשות 13, אודות ח"כ איתמר בן גביר.

במסגרת הכתבה, ראיין קרא את בן גביר במהלך ביקורו בבית הספר בליך, ושאל אותו אודות עמדותיו על הקהילה הלהט"בית, ודברים שאמר בן גביר לפני יותר מעשור. בן גביר הסביר את הדברים והבהיר את עמדתו כעת, אלא שקרא ערך את הדברים באופן מסולף ומגמתי המכפיש את בן גביר.

לאחר שבן גביר צפה בדברים הוא פנה לקרא, שהכחיש שהכתבה ערוכה. אולם לאחר עשר דקות פנה אליו בן גביר בשנית, והודיע לו כי בידיו הקטע המלא. בשלב זה החל קרא לגמגם ולהתנצל, וטען כי "היתה טעות בעריכה". במהדורה המרכזית, כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, שודר כבר הקטע המלא.

בתגובה לדברים, אומר ח"כ בן גביר: "נגמרו הימים שתועמלנים המתחזים לעיתונאים יכולים לשקר לסלף ולשקר בלי שנתפוס אותם. הקטע המדובר הוא מהמביכים ביותר בתולדות התקשורת הישראלית. נער הייתי וגם בגרתי, אולם מעולם לא ראיתי אדם שקורא לעצמו "עיתונאי" שמעז לשקר במצח נחושה ושותל תשובה אחת במקום אחרת. מדובר בעבירה פלילית, אתית, שאף טומנת בחובה תביעת דיבה של מיליוני שקלים".

צפו בקטע הערוך והשיקרי של קרא, ובקטע המקורי:

עוד מרחבי הרשת

>
s