נתניהו: אני מגנה את השקרים נגד חיילינו מצד חברי הקואליציה של בנט

נתניהו: אני מגנה את השקרים נגד חיילינו מצד חברי הקואליציה של בנט

צילום: depositphotos.com/ Wlad_Mus

יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) במליאת הכנסת למותה של שירין אבו עאקלה, עיתונאית אל-ג'זירה בג'נין ולהאשמות השקריות של הפלשתינים.

"אני מבקש לתת גיבוי מלא ללוחמי צה״ל ומפקדיו, גם במאבק נגד הטרור וגם נגד התעמולה השקרית של הפלסטינים.

אני מגנה את השקרים שמושמעים נגד חיילינו ולא רק אלה שבאים מצד הפלסטינים, אני מוחה בתוקף נגד ההתבטאויות המבישות שנשמעו מבית נגד חיילינו, מצד חברי הקואליציה של בנט.

תתביישו לכם. ההכפשות השקריות של נגד חיילינו, הכפשות שנשמעות מתוך הקואליציה, מוכיחות שוב שממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור.

ממשלה שתלויה במועצת השורא של האחים המוסלמים לא מסוגלת להגן על אזרחינו ולשמור על חיילינו.

הממשלה החלשה הזאת תלויה בחסדיה של מועצת השורא ששוללת את קיומה של המדינה היהודית.

ממשלת החולשה והכניעה נכנעת לרע״מ פעם אחר פעם מול הניסיונות לרמוס את זכויותינו הלאומיות, אפילו בהר הבית, כי יש אולטימטום של רע״מ.

בנט לפיד וגנץ לא עושים כלום נגד איראן. הסכם הגרעין המתגבש מהווה סכנה קיומית לישראל.

חברי הממשלה ממלאים את פיהם מים, האימפוטנטיות שלהם מדהימה. היינו חזקים, תוך זמן קצר הפכנו לחלשים".

ח"כ לשעבר מטעם מפלגת רע"ם, מסעוד גנאים, כינה הבוקר (רביעי) את חיילי צה"ל "רוצחים" בעקבות מותה של שירין אבו עאקלה, עיתונאית אל-ג'זירה בג'נין.

דובר צה"ל, תת-אלוף רן כוכב, התראיין לגל"צ ואמר: "הצענו לפלסטינים חקירה משותפת, ההערכה היא שהעיתונאית לא נפגעה מירי צה"ל".

ראש הממשלה, נפתלי בנט הגיב היום (רביעי) להאשמת של יו"ר הרשות אבו מאזן כי צה”ל אחראי למותה של עיתונאית אל ג’זירה בג’נין.

“יו”ר הרשות מטיח בישראל האשמות ללא בסיס מוצק. על פי הנתונים שבידינו כרגע, יש סיכוי לא מבוטל שפלסטינים חמושים, שירו באופן פרוע, הם שהביאו למותה המצער של העיתונאית.

הפלסטינים אף תועדו אומרים “פגענו בחייל, הוא שכוב על האדמה”. אף חייל לא נפגע, מה שמעלה את האפשרות כי הם ירו ופגעו בעיתונאית.

ישראל קראה לפלסטינים לביצוע ניתוח פתולוגי משותף וחקירה משותפת, בהסתמך על כל התיעוד והממצאים הקיימים, כדי להגיע לאמת. עד כה, הפלסטינים מסרבים.

כוחות צה”ל ימשיכו לפעול כנגד המחבלים בבסיסיהם, על מנת לשבור את גל הטרור הרצחני ולהשיב את הביטחון לאזרחי ישראל. אנו מגבים את לוחמינו”.

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד: "אנחנו מציעים לפלשתינים חקירה פתולוגית משותפת של מותה המצער של העתונאית שירין אבו עאקלה.

יש להגן על עתונאים בשטחי קרבות ומוטלת עלינו החובה להגיע לחקר האמת. כוחות הבטחון של ישראל ימשיכו לפעול בכל מקום כדי למנוע טרור ורצח ישראלים".

עוד מרחבי הרשת

>
s