נעצר המחבל שתקף שוטרים באמצעות גז פלפל ונמלט באמצעות אמבולנס

נעצר המחבל שתקף שוטרים באמצעות גז פלפל ונמלט באמצעות אמבולנס

צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה היום (חמישי) חשוד שהשתתף בהפרת סדר אלימה אמש בבית חנינא, לאחר שתקף שוטרים באמצעות גז פלפל ונמלט מהמקום באמצעות אמבולנס של הסהר האדום. המשטרה תמשיך לפעול למיצוי הדין עם עבריינים, פורעי חוק ומפרי סדר באשר הם

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרה את חשוד בתקיפת שוטרים וריסוס גז פלפל לעברם בהפרת סדר בבית חנינא.

אמש במהלך מעצרו של אחד מהחשודים שהפר את הסדר באזור בית חנינא והתנגד למעצר, החשוד ריסס לעבר השוטרים גז פלפל והחל בריצה לעבר אמבולנס של הסהר האדום שהיה בקרבת מקום.

השוטרים רדפו אחרי החשוד שהתנגד למעצרו בכוח, תקף את השוטרים, ריסס שוב בגז פלפל ונמלט מהמקום בסיוע של חשודים נוספים שהתגודדו מסביב לשוטרים, זאת באמצעות אמבולנס של הסהר האדום. במהלך המאבק עם החשוד ובריחתו שוטרת נחבלה קלות.

המשטרה פתחה בסריקות ובחקירה נחושה של חוקרי ורכזי המודיעין במפלג לתפקידים מיוחדים בימ״ר ירושלים, זאת במטרה לאתר ולעצור את החשוד במעשה. בהמשך האמבולנס אותר ונחשפה זהותו של החשוד.

היום בצהריים עצרו בלשי ימ״ר ירושלים את החשוד במעשה, בן 39 תושב שועפאט. החשוד שנעצר בירושלים, נלקח לחקירה בימ״ר ירושלים ובהמשך חוקרי המשטרה יבקשו להאריך את מעצרו.

כזכור, אמש בשעות הערב (רביעי) החלה הפרת סדר בציר 20 בבית חנינא, בהשתתפות מאות מפרי סדר שחסמו את ציר התנועה וקראו קריאות הסתה. שוטרים פעלו במקום הדפו את מפרי הסדר תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. במהלך הפרות הסדר, מספר חשודים יידו אבנים וזרקו בקבוקים לעבר כוחות המשטרה ורכבים שנסעו באזור.

כתוצאה מכך, נפגעו באורח קל 4 שוטרים שפעלו במקום ונזקקו לטיפול רפואי. כוחות המשטרה שפעלו לפיזור הפרת הסדר והדיפת מתפרעים עצרו 10 חשודים. החשודים נעצרו בגין תקיפת שוטרים, ידויי אבנים, תלישת דגלי ישראל והפרת הסדר הציבורי. החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במחוז ירושלים והיום הובאו שבעה מהחשודים להארכת מעצרם בבית המשפט.

עוד מרחבי הרשת

>
s