ניר ברקת: קורא לנתניהו להביא את חוק "ממדים ללימודים" לאישור הסיעה

ניר ברקת: קורא לנתניהו להביא את חוק "ממדים ללימודים" לאישור הסיעה

צילום: palinchak/depositphotos.com By Gil Corzo

ח"כ ניר ברקת (הליכוד) קרא ליו"ר מפלגתו וליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לתמוך בחוק "ממדים ללימודים" המקנה ללוחמים משוחררים מלגת לימודים.

בחשבון הטוויטר שלו כתב: "אני קורא ליו״ר הליכוד בנימין נתניהו להביא לאישור הסיעה את חוק ממדים ללימודים לקראת ההצבעה בכנסת.

אין לי ספק שרוב מוחלט של חברי סיעת הליכוד יתמכו בהצעה חשובה זו. לוחמי צה״ל הם מעל כל מחלוקת פוליטית ועלינו לעשות הכל כדי להבטיח את הטוב ביותר לחיילינו".

גם ח"כ יואב גלנט כתב: "חיילי צה״ל הם קיר הברזל הניצב בינינו לבין אויבנו ומקנה חיים למדינת ישראל.

לקראת ההצבעה בכנסת בנושא סיוע ממלכתי בשכר לימוד לחיילים משוחררים, אמשיך ואוביל את המאמץ לשכנע את חבריי לסיעת הליכוד לתמוך פה אחד בהצעה".

שר הביטחון בני גנץ, התייחס אתמול (רביעי) לחוק "ממדים ללימודים" ותקף את האופוזיציה שמסרבת לתמוך בחוק.

בחשבון הטוויטר כתב גנץ: "הכל למען הלוחמים שלנו. כשר הביטחון של מדינת ישראל – אני גאה על הזכות שהייתה לי להוביל יחד עם שר האוצר מהלך להעלאת דמי הקיום של חיילי צה׳׳ל ב-50%. לא עצרנו שם.

קידמנו בשנה האחרונה בצה"ל מהלכים משמעותיים לשיפור המזון, התחבורה והתנאים של כלל חיילי צה׳׳ל, ואני מתכוון לעשות הכל כדי לעגן גם את תוכנית ׳׳ממדים ללימודים׳׳ שמאפשרת ללוחמים ששמרו עלינו – לקבל סיוע כספי משמעותי בשכר הלימוד.

התוכנית כבר עברה בקריאה ראשונה, וביום שני צריך להעביר אותה באופן סופי בכנסת. אני לא מתכוון לוותר וכבר עם נחיתתי בארה׳׳ב, המשכתי לקדם פעולות שיאפשרו להעביר אותה. בכוונתי לעשות כל מה שאוכל כדי שזה יעבור – כי מגיע ללוחמי צה׳׳ל. מגיע למי שמשרת בחזית.

אני אומר לנתניהו ולחברי האופוזיציה – אל תפגעו בלוחמי צה׳׳ל בשם הפוליטיקה. הם יפסידו וגם אתם רק תפסידו. יש רגעים בחיים שצריך לשים את הפוליטיקה בצד ולחשוב על מי שמגנים ושומרים עלינו – וזה בדיוק רגע כזה".

עוד מרחבי הרשת

>
s