נחשפה פעילות של רשת תקשורת אנטי ישראלית בתוך הכנסת

נחשפה פעילות של רשת תקשורת אנטי ישראלית בתוך הכנסת

כנסת ישראל -צילום: shutterstock.com/ By Roman Yanushevsky

נחשפה פעילות של רשת תקשורת אנטי ישראלית בתוך הכנסת. ח"כ בן גביר פנה לקצין הכנסת: "לשלול את אישור הכניסה של כלי התקשורת המסית ׳אל גורמק' לכנסת לאלתר".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה במכתב לקצין הכנסת יובל חן בתלונה נגד ערוץ התקשורת 'אל גרמוק' לאחר שנחשף בידי אגף המחקר של תנועת אם תרצו, שהערוץ שידר מיצע הכתבים את הצעת חוק פיזור הכנסת וביקש לשלול לאלתר את אישור הכניסה שניתן לו לכנסת.

מדובר בערוץ שמשדר דרך קבע הפגנות לאומניות כולל קריאות הסתה חריפות מאוד וקריאות לטרור בהר הבית, באום אל פאחם, בנגב וברחבי ישראל כולה. ערוץ שהפך להיות אחד מהבולטים בזירת הסיקור הערבית האנטישמית נגד ישראל.

 

במכתבו מציין בן גביר: "מדובר בכלי תקשורת אנטי ישראלי קיצוני שמזדהה בעיקר עם האיסלאם הקיצוני ו'באל גרמוק' יש תכנים שמתעדים מעצרים וחושפים את פניהם של חיילי צהל ושוטרים".

ח"כ בן גביר הוסיף: "בין היתר כלי התקשורת מקדם את השייח' המסית ראאד סלאח, המחבל עכרימה סברי ומחבלים נוספים".

ח"כ בן גביר סיכם במכתבו: "כלי תקשורת זה מרבה לפרסם פרסומים המסיתים אישית נגדי. כמו כן ברשת החברתית פייסבוק ניתן לראות כי חלק ניכר מהפרסומים של כלי התקשורת ממומנים על ידי גופים מטורקיה והתבצעו בלירה טורקית".

בסיומו של המכתב תהה בן גביר כיצד התקבלה ההחלטה להכניס גוף תקשורת עוין שכזה אל תוך הכנסת. וביקש כאמור לשלול לאלתר את אישור כניסתו לכנסת.

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "מדובר ברשת תקשורת אנטי ישראלית שמתמחה בסיקור הפגנות לאומניות ומסיתות לטרור. אל ג'זירה על סטרואידים. לא ברור כיצד ניתן האישור לרשת האנטישמית להיכנס לכנסת. מה שכן ברור הוא שיש לשלול מיידית את אישורי הכניסה שלהם".

עוד מרחבי הרשת

>
s