נהג אוטובוס ערבי לסטודנטית באוניברסיטת אריאל – "יהודיה מסריחה"

נהג אוטובוס ערבי לסטודנטית באוניברסיטת אריאל – "יהודיה מסריחה"

צילום אילוסטרציה: depositphotos.com

סטודנטית מאוניברסיטת אריאל שנוסעת מפתח תקווה לאוניברסיטה מספרת לעיתונאית שיראל ללום נהיר – עכשיו 14, על מה שעברה כאשר העזה להעיר לנהג ערבי על כך שלא עצר כמו שמצופה ממנו, בתחנת האוטובוס.

"יהודיה מסריחה"

אופיר גז סטודנטית באוניברסיטת אריאל בשומרון, סיפרה לי עכשיו בטלפון על אירוע שקרה לה היום כאשר חיכתה לאוטובוס מפתח תקווה לכיוון האוניברסיטה: "עמדתי בתחנה לאוטובוס בידיעה שעם תדירות האוטובוסים איחור לאוטובוס יכל גרום לי לאיחור לבחינה, הנהג לא עצר והבנתי שאני אאחר אז נופפתי לנהג שיעצור, הוא עצר הרבה אחרי התחנה ופתח את הגלת האחורית. כשעליתי לאוטובוס אמרתי לו שהוא מחוייב לעצור לי בתחנה, הוא אמר לי את טועה לא ראיתי אותך, לבהלתי אחרי שהתעקשתי על עמדתי הוא פשוט התחיל לצעוק לעבי קללות "תסתמי, טיפשה, זונה, מפגרת, יהודיה מסריחה ועוד קללות מבהילות אם לא תלכי לאחורי האוטובוס ותסתמי את הפה שלך אני ארביץ לך".

עמדתי שם מבוהלת, הרוב באוטובוס היה ערבי ולא הרגשתי בטוחה לענות לו, כשניסיתי להגיב שאר הערבים הצטרפו לקריאות. אחרי שהלכתי אחורה ניסתה לעצור אותו מלקום ולפגוע בי הוא הביט בי דרך המראה כל הנסיעה וכל הנסיעה פחדתי ברמות, פחדתי ללכת לשלם לו והחברה הלכה לשלם בשמי, היא ביקשה מספר נהג כדי להתלונן והוא נתן לה מספר שגוי.

בזמן הנסיעה התקשרתי לחבר טוב שיאסוף אותי מהתחנה כשאני אגיע כי פחדתי. כשהגעתי לסוף הנסיעה, ממש ירדתי מהר שהוא לא יסגור עלי את הדלתות באוטובוס שאמור להיות בטוח במדינת ישראל קראו לי יהודיה מסריחה, מי יכול להגן עלי בסיטואציה כזאת?" מסכמת אופיר, שיחת טלפון שקיימתי איתה ממש עכשיו אחרי שכבר סיימה את המבחן."

עוד מרחבי הרשת

>
s