מתן חודרוב: "רה״מ פחות אהב את השאלה, אני עומד מאחוריה."

מתן חודרוב: "רה״מ פחות אהב את השאלה, אני עומד מאחוריה."

מתן חודרוב
צילום מסך חדשות 13

100 ימים למלחמה | ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים אמש (מוצ"ש) מסיבת עיתונאים, בה התייחס להמשך המלחמה. הפרשן הכלכלי של חדשות 13, מתן חודרוב שאל את נתניהו: "ב-2/12 אמרת לאף אחד לא יחסר כסף, יהיה כסף לכולם והנה מחר עם גרעון צפוי של יותר מ-6 אחוזים הממשלה בראשותך מתכנסת לאשר תקציב קיצוצים בחינוך ממלכתי, במערכת הבריאות, במשרד הרווחה, בתשתיות לאומיות בצפון, אולי גם נקודות הזיכוי ממס לילדים שעמדו במרכז קמפיין הבחירות שלך. מה גילת עכשיו שלא ידעת אז והאם ייתכן שההתבטאות ההיא הייתה פלטפורמה להעביר כספים פוליטיים לשותפיך כשהמצב הכלכלי היה שונה לגמרי?"

ראש הממשלה השיב: "ההתבטאות שלך היא התבטאות מגמתית ולא צודקת. אני דיברתי על התוספת התקציבית לשנת 2023 ובאמת לאף אחד לא חסר כסף. ציטטת אותי ביחס לדבר ההוא כאילו אני מתייחס לתקציב הזה."

חודרוב שיתף את הקטע ממסיבת העיתונאים בחשבון ה-X שלו וכתב: "הדברים של נתניהו כאן בלתי נתפסים: בדצמבר 2023 היה לשיטתו מספיק כסף לכולם, ולכן ניתן היה לחלק כספים קואליציוניים שאין להם קשר למלחמה. בינואר 2024 אין כבר כסף לאיש, ולכן צריך להטיל גזירות במיליארדים על הציבור הרחב. מה השתנה פתאום בתוך חודש? רה״מ פחות אהב את השאלה, אני עומד מאחוריה."

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s