שלושה מתכונים מנצחים לחנוכה בעשר דקות עבודה

שלושה מתכונים מנצחים לחנוכה בעשר דקות עבודה

מתכונים לחנוכה

אם אתם מארחים בחנוכה הקרוב וכבר חוששים ממה תגישו במהלך הערב, יש לנו כמה רעיונות עבורכם. אנחנו יודעים, אתם לא רואים את עצמכם בתור מי שהמטבח הוא הצד החזק שלהם. אבל האמת היא כי אתם יכולים להפוך את תהליך ההכנה פשוט וקל. יתרה מזאת, אתם יכולים לשתף את הילדים אשר ממילא אין להם הרבה מה לעשות במהלך החופשה. אז הכינו את המחברות. אנחנו כאן עם כמה רעיונות מצויינים עבורכם. בואו נתחיל.

סופגניות אשל באפס מאמץ

אז כמובן, אי אפשר לחגוג את חג החנוכה בלי להכין פעם אחת סופגניות ביס להן אנחנו קוראים:  'סופגניות אשל'. מדובר על מתכון פשוט, זריז וכזה שלא דורש מכם להתפיח בצק או לחלק את העיגולים לחתיכות שוות בגודל. אגב, אנחנו אוהבים להכין את הסופגניות ולפזר על שולחן סוגים שונים של ציפויים, אפשרויות למילוי ועוד. כך כל ילד ומבוגר יכולים להכין לעצמם את המנה המושלמת לכבוד חג החנוכה.

מצרכים:

2 ביצים

2 גביעי אשל 200 מ"ל כל אחד.

כפית תמצית וניל או שתי כפות סוכר וניל

כף סוכר

350 גרם קמח תופח

מעט אבקת סוכר לציפוי. ריבת תות, ריבת חלב וכן הלאה.

אופן הכנה:

הכי חשוב זה להכין את שטח העבודה מבעוד מועד. כלומר, אחרי הכנת התערובת, דאגו לכך שיהיה לכם מרחב נוח לטיגון של הסופגניות. אתם תגלו כי העבודה הופכת הרבה יותר קלה ונעימה כך. אבל, לא נקדים את המאוחר. מתחילים מערבוב של כל החומרים לתערובת אחידה. היא צריכה להיות מעט נוזלית, זה בסדר גמור. הכינו כפית גלידה במידה ויש לכם כזו. אתם תוכלו ליצוק מהתערובת לתוך השמן גם בשתי כפות. הכל הולך. עכשיו, הרתיחו בסיר בינוני עד קטן את השמן. הוא צריך להגיע לטמפרטורה של 160 מעלות. אתם יכולים לרכוש מבעוד מועד מדחום למטבח. אבל האמת היא כי אתם יכולים פשוט לטפטף כמה טיפות מהתערובת ולראות מתי השמן חם דיו. אז, כל שאתם צריכים לעשות זה להניח משטח בצד, עם תבנית טיגון או נייר סופג. לטגן בזהירות את הסופגניות. הסופגניות מוכנות כאשר הן מזהיבות מכל צד. עכשיו רק להניח בערימה יפה. להמתין עד שהן יתקררו מעט. לפזר אבקת סוכר או כל תוספת אחרת ולהגיש.

לביבות תפוחי אדמה

אוהבי הלביבות, זה המתכון עבורכם. לביבות הן באמת מעדן ואושר צרוף. כאן יש לנו מתכון פשוט וקל. הוא יצא מוצלח אם רק תעקבו בזהירות אחרי ההוראות.

מצרכים:

4 תפוחי אדמה בינוניים קלופים ומגורדים בפומפיה. אפשר להשתמש במגימיקס וכדומה.

בצל גדול מגורר קלוף כמובן.

שתי כפות קמח

ביצה אחת

מעט פלפל ומלח.

אופן הכנה:

סוחטים היטב את התפוחי אדמה והבצל מהנוזלים. אתם יכולים לעשות זאת בעזרת מגבת או עם הידיים. חשוב מאוד להקפיד על השלב הזה. ככל שהבצל ותפוחי אדמה יהיו יבשים יותר, כך הלביבות יצאו קריספיות במידה הנאותה. כעת, הוסיפו קמח, ביצה, פלפל ומלח לפי הטעם. אתם יכולים להוסיף מעט עלי תיבול אם אתם אוהבים, גזר מגורד או כל ירק אחר אותו אתם אוהבים בלביבה. חממו שמן במחבת רחבה, כאמור, הטמפרטורה צריכה להגיע ל 160 מעלות. עכשיו, בידיים רטובות הכינו לביבות דקות. הכניסו למחבת וטגנו אותן משהו כמו שתי דקות מכל צד. הניחו על נייר סופג והמתינו עד שהלביבה תתקרר טיפה. מדובר על מעדן אמיתי. רק שמנת חמוצה ליד עם קצת לימון ושום ואתם מסודרים. האמינו לנו.

סלט ירוק גדול לאיזון

אז אחרי כל המאכלים המטוגנים, צריך בכל זאת לאזן עם איזה סלט טוב. כאן כל שאתם צריכים לעשות זה לחתוך חסה טריה, גמבה אדומה, מלפפון ובצל ירוק. הכינו את הרוטב עם כף דבש, חצי כפית חרדל, שן שום כתושה, שתי כפות שמן זית ומעט מלח ופלפל. תקנו את התיבול לפי הטעם ושפכו על הסלט הטרי והרענן. ע כל המאכלים השמנים הללו, יודו לכם על סלט מרענן, משמח וכזה שעושה פשוט טוב על הלב.

רוצים עוד מתכונים קלים ומעולים? היכנסו לאתר מתכונים בעשר דקות >

עוד מרחבי הרשת

>
s