מתי נכון לעשות איחוד הלוואות

מתי נכון לעשות איחוד הלוואות

מתי נכון לעשות איחוד הלוואות
תוכן שיווקי בשיתוף BuyPost | קרדיט תמונה: Freepik

ההלוואות הצטברו לממדים גדולים מדי? ההחזר החודשי כבר בלתי נסבל? יש לכם נכס? יש לנו פיתרון!
עם התפתחות הטכנולוגיה, קל יותר ויותר לצרוך הלוואות, קליק אחד והכסף בחשבון. הלוואה נצרכת כשאנחנו צריכים סכום כסף מסוים עבור תוכנית כלשהי, ראשית פונים לאחד הגופים המלווים כדוגמת הבנקים וככל ומנצלים את מכסת ההלוואה מתחילים לרדת בהיררכיית הגופים המממנים, כדוגמת חברות ביטוח, בתי השקעות ועד חברות פרטיות. ככל שיורדים נמוך יותר, עלות הכסף גבוהה יותר.

אך מה קורה כשנגמר הכסף וצריך להשיג עוד?

מן הסתם, לוקחים עוד הלוואה. דבר שיכול להוביל, בסופו של יום, למספר הלוואות אשר צפויות לרדת בכל חודש ולמעשה לסיים את כל הכסף שאתם צריכים ואילו רק בשביל לחיות. זוהי תופעה די נפוצה שאזרחים רבים נוטים ליפול בה. לקיחת הלוואה על הלוואות קיימות באמונה שההלוואה הזו היא זו שתסגור את כל השאר.

אם נרד לשורש העניין, ריבוי הלוואות עלול להוביל די במהירות לצבירת חובות ואי היכולת לשלם את ההחזרים הקבועים בעלי הריבית. יתרה מכך, בכל פעם שאתם מאחרים בתשלום, תאלצו לשלם יותר בחודש הבא, מה שאוטומטית יגרום להתדרדרות בקצב התשלומים שלכם. וכשדבר כזה קורה, הרצון העיקרי הוא לסגור את החוב, מה שמוביל אתכם ישירות אל ההלוואה הבאה.

אך מאחר וכבר לקחתם את ההלוואות הללו וכדור השלג כבר גדול דיו בשביל להסתובב עם לחץ תמידי, יש עוד דבר אחד שאתם יכולים לעשות בכדי להחזיר לכם את השקט הנפשי שלכם ולסדר את חשבון הבנק על כל ההחזרים שלכם – איחוד הלוואות אצל תשואות פיננסים .

איחוד הלוואות – איך עושים את זה והאם זה הפתרון הכדאי ביותר?

איחוד הלוואות  כשמו כן הוא, פעולה שנועדה לעזור לכם להחזיר את הסדר לחיים שלכם. אם יש לכם מספר הלוואות בין אם מהבנק או מגופים פיננסים חיצוניים, קיימת לכם האפשרות לאחד את כלל ההלוואות שלכם בלקיחת הלוואה אחת גדולה שתכסה את סכום ההלוואות הכולל ותאפשר לכם לשלם סכום אחד בלבד בכל חודש.

אם עצרתם ושאלתם את עצמכם האם כדאי לכם לקחת הלוואה, נוספת, שתכסה את שאר ההלוואות הקיימות, יתכן ותרצו להתייעץ עם יועץ פיננסי, שיבאר לכם את המצב, יסביר לכם מהן ההשלכות של איחוד ההלוואות. למשל, בסגירת הלוואה לפני שתם זמנה ייתכן ותצטרכו לשלם קנס על כך שיצאתם לפני הזמן.

למה זה?

הרי הגופים שהלוו לכם את הכסף מסתמכים על הריביות אותן אתם משלמים על ההלוואות. בכך שאתם יוצאים מוקדם מההסכם אתם למעשה מסכנים את ההכנסה שלהם. לכן, במעמד חתימה על הלוואה יבהירו בפניכם כי יציאה לפני הזמן תלווה בתשלום קנס בחלק מהמקרים.

בהתייעצות עם יועץ פיננסי חיצוני מחברת תשואות פיננסים , שאינו קשור לבנק מסוים, תוכלו להבין בדיוק אילו הלוואות כדאי לכם לאחד אם בכלל. בנוסף לכל, יועץ פיננסי, מעבר לעזרה באיחוד ההלוואות שלכם, יוכל לעשות לכם סדר בחשבון ברמה היומיומית, לעזור לכם להתנהל בצורה כלכלית נכונה יותר ובעיקר יעניק לכם פתרונות בכדי לשנות את המצב בו אתם נתונים כרגע.

אם הצלחתם לרדת לסוף דעתנו,

ודאי הצלחתם להבין שאיחוד הלוואות יכול לפתור בן רגע את כל הבעיות שלכם, אך גם לו יש מחיר. ואם אתם לא יודעים את המחיר, אתם עשויים לטעות או לתהות בדרך, מה שיוביל אתכם לעוד הלוואה ועוד הלוואה ובעצם למעגל שלא נגמר שרק יוריד אתכם עוד ועוד למטה.

בהילקח ייעוץ פיננסי, אתם יכולים להחזיר לעצמכם את הביטחון הכלכלי, הבנה רחבה יותר על מצבכם הפיננסי וסיומה של סאגת ההלוואות שנבלעתם לתוכה מבלי להתכוון.

 

עוד מרחבי הרשת

>
s