משפט נתניהו | עדת התביעה: "החקירה שעברתי הייתה רשלנית תוך הטלת פחד"

משפט נתניהו | עדת התביעה: "החקירה שעברתי הייתה רשלנית תוך הטלת פחד"

צילום: depositphotos.com/ palinchak

דרמה במשפט נתניהו | הפרקליטות ביקשה היום (שלישי) להכריז על יו"ר מועצת הכבלים והלווין לשעבר ועדת התביעה בתיק 4000, ד"ר יפעת בן חי שגב, כעדה עוינת.

העיתונאי עמית סגל כתב בטלגרם: "דרמה בחקירה הראשית של יו״ר מועצת הכבלים והלויין לשעבר יפעת בן חי שגב: היא סיפרה שקודמו של פילבר נהג נגדה סנקציות לא חוקיות של עיכוב תקציב המועצה כדי לכפות עליה לא להתקדם במיזוג בזק יס.

התובעת תירוש: "לא אמרת את זה בעדותך".

בן חי שגב: "כי מעולם לא נשאלתי על זה".
"החקירה שעברתי הייתה חובבנית, רשלנית ומגמתית. תוך הטלת מורא ופחד לא אנושיים שצריכים להטריד כל אזרח", אמרה ד"ר יפעת בן חי שגב.

אביתר בר און כתב המשפט של גלי צה"ל:

משפט נתניהו | ד"ר יפעת בן חי שגב, לשעבר יו"ר מועצת הכבלים והלווין, בעדותה בתיק 4000: "המדיניות הייתה שלא נותנים 'הטבות' לבזק בגלל העניינים המשפטיים בין בזק ומשרד התקשורת. ברגר הפעיל סנקציות לא חוקיות כדי לכפות עלינו לא להתקדם במיזוג. לא סיפרתי בחקירה כי לא נשאלתי על כך"

יו"ר מועצת הכבלים והלווין לשעבר: "החקירה שעברתי במשטרה הייתה חובבנית, רשלנית ומגמתית. הטעו אותי, הטילו מורא ופחד בתנאים לא אנושיים. זה צריך להדאיג כל אזרח במדינת ישראל"

ברייקינג: יהודית תירוש מבקשת להכריז על יפעת בן חי שגב כעדה עוינת.

בן חי שגב: לא אמרתי הרבה דברים בעבר, חיכיתי לכבוד השופטים כי אין לי אמון במערכת.

השופטים לא מכריזים על בן חי שגב כעדה עוינת, אבל כן מאפשרים את הגשת ההודעות מהמשטרה ומאפשרים לתביעה לחקור בשיטה של חקירה נגדית

בדיוק אותה החלטה בעניין פילבר, רק שהוא היה עד מדינה וכתב אישום ריחף מעל ראשו.

פרשן המשפט של חדשות 13 – אביעד גליקמן כתב: "דרמה באולם: התובעת בתיק 4000, יהודית תירוש, מבקשת להכריז על יפעת בן חי שגב כעל עדה עויינת"

כנרת בראשי השיבה:

לא לא לא…
"הדרמה שהעדה אמרה ליהודית תירוש אני לא מאמינה למערכת שהחקירה הייתה רשלנית , שהחוקרים ביקשו שהיא תשקר.
יהודית תירוש ביקשה להכריז עליה עדה עויינת .
ד״ר בן חי שגב שאלה: אני עויינת לאמת? באמת?
זו הדרמה"

עוד מרחבי הרשת

>
s