משפט נתניהו | גליקמן: "אפשר להגיד שלא סתם נתניהו רצה מאוד בעסקת טיעון, הוא נמצא בבעיה גדולה"

משפט נתניהו | גליקמן: "אפשר להגיד שלא סתם נתניהו רצה מאוד בעסקת טיעון, הוא נמצא בבעיה גדולה"

אביעד גליקמן – צילום מסך חדשות 13

משפט נתניהו | יום העדות האחרון של הדס קליין לפני הפגרה, העיתונאי אביעד גליקמן מערוץ 13 שמסקר את משפט נתניהו כותב:

"כמה נקודות שעולות מעדותה היום שך הדס קליין:
1- חקירתו הנגדית של עמית חדד מחזקת מאוד את אמינותה של קליין. קליין לא עונה היכן שהיא לא יודעת. היום אמרה חד משמעית על הכמויות שאינה יודעת בדיוק לכמת באחוזים כמה מהשמפניות שקנה מילצן הלכו למשפחת מילצן וכמה לשרה נתניהו

2- בגלל חיזוק אמינותה ואמינותה גם בחקירתה הראשית, העניין המרכזי שבו היא מספרת עליו, על קו אספקה שיטתי של סיגרים ושמפניות אמין לחלוטין( ניכר היה שגם השוםטים רואים בה עדה אמינה)

3- קליין חוזרת ואומרת בחקירותיה במשטרה שהרוב בשמפניות הועבר לגברת נתניהו( גם אם היא לא יודעת בדיוק לכמת)

4- על פי כתב האישום, 65 אחוז מהשמפניות שמילצן קנה הועברו לשרה נתניהו. הסכום הוא 184 אלף. לגבי הסיגרים שמילצן העביר מדובר בסכום של 267,254, שעל פי עדות קליין( שנתמכת בעדויות אחרות), כמעט כל הסיגרים שמילצן קנה הועברו לנתניהו. על פי כתב האישום כל הסיגרים שפאקר קנה בסכום של 145,577 הועברו לנתניהו( 98 אחוז. לא 100 אחוז). ו85 אחוזים מתוך השמפניות שקנה פאקר הועברו לגברת נתניהו בסכום של 85,593( עדויות שונות אמרו יותר. בפרקליטות לקחו את החלק המקל לטובת נתניהו)

5- ולכן, גם אם 65 האחוז שמילצן העביר לגברת נתניהו בסכום של 184 אלף אינו מדויק לחלוטין, ונניח שמדובר בעשרה! אחוז פחות, הרי שמדובר בעניין מינורי לחלוטין

6- אחרי כמה ימי חקירה נגדית של העדה המרכזית בתיק 1000 אפשר להגיד שלא סתם נתניהו רצה מאוד בעסקת טיעון. הוא נמצא בבעיה גדולה."

עוד מרחבי הרשת

>
s