משחקי הפלייסטיישן לשנת 2023 שימגנטו אתכם למסך

משחקי הפלייסטיישן לשנת 2023 שימגנטו אתכם למסך

משחקי הפלייסטיישן לשנת 2023_640x426

אנחנו מודים, משחקי פלייסטיישן תמיד ריתקו אותנו למסך המחשב. החוויה של מציאות מקבילה שמתעוררת לחיים, האדרנלין שמשתחרר בגוף לנוכח הסכנות, האתגרים וההתרחשויות הבלתי צפויות כל המכלול הזה פשוט מרגש אותנו, ושום דבר אחר לא יכול להשתוות לזה! חוץ מגרסאות מעודכנות של המשחקים שאנחנו אוהבים לאהוב. אז בין אם גם אתם משוגעים לדבר כמונו, או שזאת הפעם הראשונה שלכם קבלו את המשחקים שאתם חייבים בארסנל שלכם!

רשימת המשחקים הבאה הולכת לסחרר לכם את החושים 😎

Stray 1#

משחק הרפתקאות שיספק לכם חוויה פראית במיוחד ומבעד לעיניו של החתול! הכינו את עצמכם, כי אתם הולכים לגלם את חייו של חתול בעולם פוסט-אפוקליפטי שבני האדם נטשו אי שם מאחור.

המשחק הזה כולל שפע של רעיונות חמים מהתנור, כל אחד מתבטא ברמה הגבוהה ביותר.   סטריי יספק לכם שלל אינטראקציות חתוליות ופעולות מטורפות במיוחד – והכל יכול להתקיים בעולמו של החתול הגיבור (וחמוד במיוחד יש לציין) שלנו, עם כפתור דיסקרטי למיאו, רובוטים שחולקים עם החתול את העולם, וגם מגיבים בתסכול כשמפריעים להם בדרך. אתם יכולים להתכרבל לישון בכל מקום ובכל זמן – אפילו על הראש של הרובוטים, כי חתולים הם קינגים בלתי מעורערים.

ואם תקבלו ליטופים וחיבוקים תוכלו לבטא אותם בקלות עם כמה גרגורים טובים. סטריי יציג לכם עולם של דיסוטופיה קלילה, פתרון חידות, זינוקים והתחמקויות בשעת הצורך.

איפה משיגים וכמה זה עולה? התענוג הפרוותי יעלה לכם 39.9 דולר בוולמארט.

https://www.walmart.com/ip/Stray-PlayStation-5/1281985065?irgwc=1&sourceid=imp_RwnR2kWO5xyNTcx3-GRJm3gFUkAy0ZXtNwT2QU0&veh=aff&wmlspartner=imp_2055067&clickid=RwnR2kWO5xyNTcx3-GRJm3gFUkAy0ZXtNwT2QU0&sharedid=product-url&affiliates_ad_id=565706&campaign_id=9383

God of War Ragnarök 2#

God of War Ragnarök יסחף אתכם להרפתקה שיהיה לכם קשה לצאת ממנה. הגיבורים קרייטוס ואטריוס יוצאים למסע ברחבי תשעת הממלכות הנורדיות ומתכוננים היטב למפגש עם ראגנארוק. למי שלא יודע, מדובר באירוע היסטורי שנועד לקרב את סוף העולם. במהלך ההתקרבות שלהם לאלים הם יחוו כמה מפגשים מדהימים עם ת'ור השיכור והקטלני וכמובן עם אודין בכבודו בעצמו.

אנחנו מודים שהקרב בראגנארוקנותרה היה בין הקרבות המספקים ביותר, תוכלו להתאים את חווית המשחק באופן אישי. ברגע שתכנסו לדמות של קרייטוס ותלחמו זאת תהיה החוויה הכי קרובה לאלוהים שאפשר להשיג במשחק, עם שלל אויבים שישמחו לכסח אתכם.

איפה משיגים וכמה זה עולה? סיפורי רגנאר וחבורתו יעלו לכם 70 דולר באמזון

https://www.amazon.com/God-War-Ragnar%F6k-Launch-PlayStation-5/dp/B0B6228XBM/?tag=gdgt0c-p-o-d4-20&ascsubtag=8eb577bdab9411edb836f583c2f848eb

The Last of Us 3#                                                                                     המשחק כולל סיפור הרפתקאות פוסט-מגפה, עם הרבה חוויות ביזאריות. הסיפור עוקב אחרי שני השורדים ג'ואל ואלי דרך עולם מחריד להפליא, שבו בני האדם רגילים וזומבים רק רוצים לצוד את הדם שלכם. אתם חייבים לשרוד עם מעט מאוד אספקה ונשק, אין לכם ציוד מיותר לבזבז! האם תצליחו להביס את האויבים ותוך כדי לבנות כלים שיוציאו אתכם ממצבים מסוכנים? זה תלוי בכם. בעולם שבו הומור ותקווה הופכים להיות מצרך נדיר, עליכם לשרוד כדי לספר על המסע.

איפה משיגים וכמה עולה? אם תרצו לשרוד את המשחק תצטרכו לשלם 69 דולר לאמזון.

https://www.amazon.com/Last-Us-Part-PlayStation-5/dp/B0B3QWRQL8?tag=gdgt0c-p-o-d4-20&ascsubtag=8ca0ef9bab9411edb836f583c2f848eb

       Rollerdrome 3#

רולרדרום זה אחד מהמשחקים השופעים והמסוגננים! הוא משתמש ברמזים מהמדע הבדיוני של הוליווד בשנות ה -70, הוא עושה את זה עם פילטרים אטרקטיביים שיטילו עליכם צללים מסוכנים כמעט בכל סצנה.

חוץ הוויזואליה המטריפה שלו, לרולדרום יש מכניקה חלקה ומדויקת שמאפשרת לשחקנים להיכנס לזרימה מהפנטת בכל רמה. המשחק עוסק ברכיבה והחלקה על רולרבליידס, עליכם לתפוס מהירות ולעשות טריקים תוך התחמקות וירי באויבים, ניהול כלי נשק ושליטה בזמן – והכל מתחבר לספורט דמים דיסטופי מרתק. אנחנו לא נשקר, התענגנו על ההתחמקויות והזינוקים באוויר! להאט את הזמן ולהשמיד את האנשים שמנסים לירות עלינו. והכל תוך כדי התחמשות והתאוששות! רק תנו לנו לסכל את תאוות הבצע של תאגידים שמנסים להרוג אותנו במסווה של עזרה.

איפה משיגים וכמה זה עולה? תתכוננו להחליק 30 דולר לסוני.

https://www.playstation.com/en-us/games/rollerdrome/

Ghost of Tsushima: The Director's Cut 4#

המשחק הזה הולך להפיח בכם את רוח הקולנוע היפני לחיים! עם סיפורי בגידות שישברו לכם את הלב, בעלי חיים שמתים במפתיע והרבה הרבה קרבות עקובים מדם המתרחשים ברחבי טירות וכפרים הנמצאים תחת מצור אכזרי. תצטרכו לפתח טכניקות לחימה מתקדמות כדי לשרוד ולהשתמש בכלי הנשק החדשניים. אם אי פעם שאלתם את עצמכם איך נראים שגרת חייו של סמוראי, אתם יכולים להתנסות במצבים המסוכנים ביותר, לחוות איך זה להיות קרוב לקצה גבול היכולת. ותאמינו לנו, זה הולך להיות אמיתי מתמיד! עם סצנות וויזואליות ברמה הגבוהה ביותר!

איפה משיגים וכמה זה עולה? התענוג הסמוראי יעלה לכם 69.9 דולר ב- gamestop

https://www.gamestop.com/video-games/products/ghost-of-tsushima-directors-cut—playstation-5/301563.html

משחקי הפלייסטיישן לשנת 2023_640x426

            Deathloop 5#

דמיינו שאתם תקועים בתוך לופ – יום שחוזר על עצמו פעם אחר פעם – אם אתם מתים אתם חוזרים לאותו הבוקר כדי לנסות לנצח את היום הזה. הגעתם לסוף היום? אתם עדיין חוזרים לבוקר. חושבים שאתם משתגעים? אתם חייבים לשבור את הלולאה הזאת! אם תצליחו להרוג ביעילות את שבעת הדמויות הראשיות, שבאופן מטריף במיוחד הן תמיד נמצאות באותם המקומות באותו הזמן!

בזמן שתנסו להבין איך לצאת מהלופ, אתם הולכים להנות מסצנות וויזואליות באיכות גבוהה- אבל היזהרו לא לנוח יותר מדי, כי תושבים של מקומות אחרים נמצאים איתכם באותו הלופ ויודעים בדיוק היכן אם נמצאים ומה אתם עושים, והם הולכים לנסות לצוד אתכם בלי רחמים!

המעבר בתוך הלופים יצייד אתכם בכוחות על טבעיים ונשקים אכזריים. יש לכם הזדמנות לשכלל את הכוחות שלכם כדי לשרוד את ההתנקשות הבאה!

איפה משיגים וכמה זה עולה? השהייה המופלאה בתוך הלופ הולכת לעולות לכם 59.9 gamestop דולר ותוכלו למצוא אותה ב-

https://www.gamestop.com/video-games/products/deathloop—playstation-5/232850.html?

 

כמה מילים לסיכום

אם גם אתם גרופים של משחקי מחשב, הרשימה הזאת תעזור לכם להתנסות בעולמות מקבילים, בחוויות שהם מציעים והיום יותר מאי פעם, במחירים שפויים שכל אחד ואחת יכולים לעמוד בהם! נפגש בעדכון הבא…

עוד מרחבי הרשת

>
s