משה פייגלין: "שעון הגרעין האיראני מתקתק וצה"ל עסוק במשחקי מחבואים אחרי סינואר"

משה פייגלין: "שעון הגרעין האיראני מתקתק וצה"ל עסוק במשחקי מחבואים אחרי סינואר"

משה פייגלין
צילום מסך אולפן YNET

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין מותח ביקורת על מדיניות הממשלה והצבא מול איום הגרעין האיראני ואומר מה לדעתו הדרך להתמודד מול האיום "הקיומי המחריד".

בחשבון ה-X שלו כתב פייגלין: "שעון הגרעין האיראני מתקתק וצה"ל עסוק במשחקי מחבואים אחרי סינואר. פעם האמנו שמישהו שם בצבא ובממשלה מכין איזו הפתעה אסטרטגית שתהפוך את הקערה על פיה. אבל קצה האופק האסטרטגי של ה"מוחות הגדולים" שלנו – זה לעשות הפעם "התנתקות על מלא" (יוסי כהן – ראש המוסד לשעבר), כלומר עוד יותר מאותו הדבר – זו ה"תורה" של מערכת הביטחון, "התורה" שתביא לנו "שמחה" אחרת מזו שהביאה בשמחת תורה…"

פיגליין הוסיף: "הדרך היחידה להתמודד מול האיום הקיומי המחריד היא להקדים מכה אסטרטגית משמעותית באיראן. המטרות צריכות להיות שדות הנפט, סמלי השלטון, וכל דבר שניתן להקפיא בסייבר.
המשטר האיראני צריך להפוך למטרה לגטימית ומרכזית. את כל היכולות שפיתח חיל האויר הוא צריך להוציא לפועל באופן יזום – כמו בששת הימים – מול חיזבאללה.

לא לאיים, לבצע! אם נמתין למכה הראשונה שלהם, יכולותיו של חיל האוויר ישובשו וספק אם המטוסים יוכלו להמריא. את היכולת הגרעינית והמכה השניה יש לשמור כשוט המונף באוויר. אם אנחנו רוצים מדינה יהודית לנכדים שלנו, אסור לנו לסמוך יותר על ה"מוחות הגדולים" והמנוסים שכשלו ושימשיכו להיכשל ולגרור אותנו אל החידלון."

לסיום כתב: "מה שכתבתי כאן אינו עניין של גאונות אסטרטגית או ניסיון צבאי. זהו היגיון בריא של כל אזרח פשוט שעודנו מחובר לרצון החיים של האומה. באוסלו ובהתנתקות, שהובילו לאסון האסטרטגי הנורא, התברר שההבנה האסטרטגית של המתנגדים, עולה פי כמה על זו של התומכים. וגם ברגע הקריטי הזה, העם חכם יותר מכל הגנרלים והפוליטיקאים שהלכו לאיבוד ואיבדו את זהותם יחד עם היכולת לשמר את עצם קיומם כאומה."

עוד מרחבי הרשת

>
s