משה בוגי יעלון: "בני וגדי, אתם אנשים הגונים וערכיים – צאו לציבור עכשיו, והושיעו את ישראל!"

משה בוגי יעלון: "בני וגדי, אתם אנשים הגונים וערכיים – צאו לציבור עכשיו, והושיעו את ישראל!"

משה בוגי יעלון
צילום: shutterstock.com/ By point of you

שר הביטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, פונה בציוץ שפרסם ברשת ה-X ליו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ והשר גדי איזנקוט לצאת אל הציבור על מנת לעורר את המחאה מה שלטענתו ייתן סיכוי לפיזור הכנסת במושב הנוכחי, כדי להביא לבחירות בקיץ.

"בני וגדי, אתם אנשים הגונים וערכיים (מכיר אתכם מאלפי שעות, גם קשות ומאתגרות, ביחד). ברור שאתם הקולות השפויים בממשלה ההזויה הזו – ממשלת משיחיים-לאומניים ומשתמטים, שנבנתה למען השרדותו של אחראי העל למצבנו. בזכותכם, ובזכות ראשי מערכת הביטחון וניצן אלון, שוחררו הנשים והילדים.

מאז, לא נרשם לזכותכם שום הישג: לא הבאתם להחלטת הקבינט על מצב הסיום של המערכה (קבלת ההצעה האמריקנית) ולשחרור החטופים. כל זה בשל התנגדותם של סמוטריץ׳ ובן גביר, איומיהם ותלותו של הנאשם בהם. למרות שנכנסתם ״מתחת לאלונקה״ מתוך כוונה טובה וכנה, הפכתם ל״עלה תאנה״ לתפיסה המשיחית של סמוטריץ׳ ובן גביר (בגיבוי הנאשם השורד). בחסותכם נוצר משבר חריף עם ארה״ב; המשיחיים מחממים את השטח בהר הבית ובאיו״ש לקראת הרמדאן; אושר תקציב מדינה, שמחזק את המשיחיים והמשתמטים; המשטרה הופכת למיליציית בן גביר; ועוד היד נטויה."

יעלון המשיך: "לנוכח השפעתכם השולית, מצופה מכם לצאת לציבור (אם לא לצאת מהממשלה) ולהציג את המצב לאשורו: הובלת ממשלת נתניהו לחורבן ביטחוני, כלכלי, חברתי וביחסים הבינ״ל, תוך הקרבת החטופים, בשל שיתוף הפעולה שלו עם המשיחיים, תוך העדפת השרדותו על-פני טובת המדינה. מהלך כזה יעורר את המחאה, יגרום לחברי קואליציה, שאינם ישנים טוב בלילה, להרהר בטובת המדינה וייתן סיכוי לפיזור הכנסת במושב הנוכחי, כדי להביא לבחירות בקיץ. צאו לציבור עכשיו, והושיעו את ישראל!"

עוד מרחבי הרשת

>
s