מסלולי טיול מומלצים למשפחות בתאילנד

מסלולי טיול מומלצים למשפחות בתאילנד

מסלולי טיול מומלצים למשפחות בתאילנד

בנגקוק, הבירה השוקקת של תאילנד, מציעה מגוון חוויות מרגשות למשפחות. משווקים תוססים ועד מקדשים מדהימים, בעיר הזו יש משהו לרתק את כולם. התחילו את היום שלכם בביקור בארמון הגדול, מתחם מלכותי המציג את ההיסטוריה והתרבות העשירה של תאילנד. התפעל מהפרטים המורכבים של המקדשים ובודהה האמרלד המפואר. לאחר מכן, צאו לשיט בסירה לאורך נהר צ'או פראיה וטבלו באורח החיים המקומי.

לטעימה של הרפתקאות, פנו אל Safari World, פארק חיות בר פופולרי המשלב גן חיות ופארק שעשועים. כאן, משפחות יכולות לחזות במופעי חיות מרגשים ולהתקרב עם חיות אקזוטיות. אל תפספסו את ההזדמנות לבקר בקידזניה בנגקוק, פארק חינוך ייחודי בו ילדים יכולים לשחק תפקידים במקצועות שונים וללמוד כישורי חיים יקרי ערך כל זאת בכדי שתוכלו להפוך כל טיול לתאילנד עם ילדים לחוויה מיוחדת.

כדי להימלט מההמולה של העיר, בלו יום בפארק לומפיני. נווה מדבר שליו זה מציע מפלט שליו בתוך הכאוס העירוני. משפחות יכולות ליהנות מפיקניק, לשכור סירת משוטים, או פשוט להירגע ולספוג את היופי הטבעי של הפארק. מקום נוסף שחובה לבקר בו הוא שוק סוף השבוע של Chatuchak, אחד השווקים הגדולים בעולם. כאן, משפחות יכולות לשוטט בסמטאות דמויות מבוך, לקנות מזכרות ולטעום אוכל רחוב טעים.

הפלא הטבעי של צ'אנג מאי

שוכן באזור ההררי של צפון תאילנד, צ'יאנג מאי ידועה ביופיה הטבעי ובמורשת התרבותית שלה. עם הנופים הירוקים, המקדשים העתיקים ושוקי הלילה התוססים שלה, צ'יאנג מאי מציעה חוויה שובת לב למשפחות. חקור את מקדש דוי סותפ המדהים, השוכן על ראש גבעה ומציע נופים פנורמיים של העיר. צאו לטיול בפארק הלאומי דוי אינתאנון הסמוך, ביתו של הפסגה הגבוהה ביותר בתאילנד ומגוון מגוון של חי וצומח.

לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת, בקר בשמורת פילים בצ'אנג מאי. כאן, משפחות יכולות לקיים אינטראקציה עם הענקים העדינים הללו בצורה אתית ואחראית. למד על מאמצי השימור שלהם ואפילו תהיה לך הזדמנות לרחוץ ולהאכיל את הפילים. ספארי הלילה של צ'יאנג מאי הוא עוד אטרקציה שחובה לבקר בה, בה משפחות יכולות לצאת להרפתקה לילית מסעירה ולצפות בבעלי חיים בסביבת הגידול הטבעית שלהן.

צ'יאנג מאי מפורסמת גם בזכות העיסוי התאילנדי המסורתי וטיפולי הספא שלה. הורים יכולים להתפנק בעיסוי מרענן בעוד הילדים יכולים ליהנות מפעילויות כגון שיעורי בישול תאילנדי או סדנאות מלאכת יד מסורתיות. שוק ה-Sunday Walking Street הוא עניין תוסס ושוקק, שבו משפחות יכולות לקנות עבודות יד ייחודיות, לטעום מעדנים מקומיים ולהתבדר בהופעות חיות.

החופים של פוקט

כשמדובר ביעדים ידידותיים למשפחות, החופים של פוקט ומחוצה לה מציעים שפע של אפשרויות לחופשה בלתי נשכחת.

  • אושר חוף:
    פוקט מתגאה בכמה מהחופים המדהימים ביותר בתאילנד, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי למשפחות המחפשות שמש, חול ורוגע. חוף פאטונג, עם האווירה התוססת ומגוון פעילויות ספורט המים שלו, מושלם עבור משפחות עם ילדים גדולים יותר. לחוויה שלווה יותר, קאטה ביץ' מספק סביבה שלווה עם מי טורקיז צלולים וחולות לבנים רכים. משפחות יכולות לבלות את ימיהן בבניית ארמונות חול, שנורקלינג או פשוט להתרווח על שפת המים.
  • הרפתקאות איים:
    פוקט משמשת שער להמון איים סמוכים, ומציעה למשפחות את ההזדמנות לצאת להרפתקאות מסעירות על איים. צאו לשיט בסירה לאיי פי פי היפים, הידועים בצוקי הגיר עוצרי הנשימה ובמים הצלולים. משפחות יכולות ללכת לשנורקלינג, לחקור מפרצונים נסתרים, ואפילו לזהות חיים ימיים כמו שוניות אלמוגים צבעוניות ודגים טרופיים. איי סימילאן הסמוכים, עם החופים הבתוליים והחיים הימיים התוססים שלהם, הם יעד נוסף שחובה לבקר בו למשפחות המחפשות הרפתקאות ויופי טבעי.
  • תרבות:
    מעבר לחופים המדהימים שלה, פוקט מציעה גם למשפחות את ההזדמנות להתעמק במורשת התרבותית העשירה שלה. בקרו בעיר העתיקה של פוקט, עם הבניינים הסינים-פורטוגזים הצבעוניים שלה והרחובות המקסימים שלאורכם חנויות ומסעדות מקומיות. משפחות יכולות לחקור את המקדשים, לטעום אוכל רחוב מקומי, ולהתעמק בתרבות המקומית התוססת. מוזיאון Phuket Trickeye הוא גם אטרקציה נהדרת למשפחות, המציע מתקנים אינטראקטיביים לאמנות תלת מימדית המאפשרים למבקרים להפוך לחלק מיצירת האמנות.

השטיח התרבותי של איותאיה

Ayutthaya, הבירה העתיקה של תאילנד, היא יעד מרתק למשפחות המבקשות לשקוע בהיסטוריה ובתרבות. אתר מורשת עולמי זה של אונסק"ו מציע הצצה ייחודית לעבר העשיר של תאילנד ומספק שיעורים חשובים לילדים.

  • חורבות עתיקות:
    Ayutthaya ידועה בשל חורבותיה המרשימות, הפזורות ברחבי העיר. משפחות יכולות לצאת למסע בזמן כשהן חוקרות את המקדשים המפוארים, הארמונות המתפוררים והפסלים העתיקים שעדיין עומדים היום. הפארק ההיסטורי Ayutthaya הוא ביקור חובה, ומציע אזור עצום מלא בשרידים שמורים היטב המציגים את הפאר של הבירה לשעבר. ילדים יהיו מופתעים מהגודל העצום ומהפרטים המורכבים של המבנים העתיקים הללו, המספקים קשר מוחשי לעבר.
  • טבילה תרבותית:
    Ayutthaya מספקת הזדמנות מצוינת למשפחות לשקוע בתרבות התאילנדית. העיר היא ביתם של מספר מוזיאונים, כמו המוזיאון הלאומי Ayutthaya, המציג חפצים ותערוכות השופכים אור על ההיסטוריה והתרבות של האזור. משפחות יכולות גם לחזות בהופעות תאילנדיות מסורתיות, כמו ריקוד קלאסי ומוזיקה, המתקיימים לעתים קרובות בעיר. חוויות תרבותיות אלו מציעות לילדים הזדמנות להעריך ולהבין את המסורות והמנהגים של תאילנד.
  • שיעורים בחוסן:
    ההיסטוריה של Ayutthaya היא אחת של ניצחונות גדולים ותבוסות הרסניות. העיר הייתה פעם מרכז מסחר פורח וממלכה רבת עוצמה, אבל היא הייתה גם אתר של קרבות עזים ובסופו של דבר הרס. חקר איותאיה מאפשר לילדים ללמוד על החוסן של העם התאילנדי והיכולת להיבנות מחדש ולשגשג גם מול מצוקה. ההריסות עצמן משמשות תזכורת לארעיות הכוח ולחשיבות שימור ההיסטוריה לדורות הבאים.

לסיכום, תאילנד היא יעד ידידותי למשפחות השופע חוויות תרבותיות עשירות, פעילויות מרתקות ונופים מדהימים. ללא קשר למסלול הנבחר, משפחות יכולות לצפות לחופשה בלתי נשכחת המציעה איזון טוב בין חינוך, הרפתקאות ורוגע. המפתח הוא לתכנן מראש, להישאר גמיש ולאמץ את רוח האירוח התאילנדי.

עוד מרחבי הרשת

>
s