מני אסייג בהלם: "הנזק נעשה – אנחנו לא יכולים להמשיך להיות חברים"

מני אסייג בהלם: "הנזק נעשה – אנחנו לא יכולים להמשיך להיות חברים"

מני אסייג
צילום מסך עכשיו 14

הסאטיריקן והפובליציסט, מני אסייג, הגיב לראיון של ח"כ גלית דיסטל אטבריאן בערוץ 13 ובו התנצלה על חלקה ביצירת השסע החברתי במדינה. בחשבון ה -X שלו כתב: "מודה שכתבתי לגלית את ההודעה הזו בווטסאפ בלב כבד, אבל לא נותרה ברירה.

היי גלית. תשמעי אני בהלם מוחלט! זה פשוט לא הגיוני מה שקרה כאן ואיך זה הדרדר לכדי כך. לא יודע אם זה תסמונת שטוקהולם או משבר נפשי שהתפרץ בדרך הזו. אני אוהב אותך כי הוכחת לא פעם שאת חברה אמיתית, ואת תמיד פירגנת, תמכת והצעת לעזור ולקדם (לא חשוב שלא הצליח), ואני מעריך אותך מאוד על זה. אבל גלית משהו מאוד השתבש ואני ממש מצטער לכתוב לך את זה: למרות האהבה שלי אלייך אנחנו כבר לא יכולים להמשיך להיות חברים.

נפלת בשבי של מפעילי מכונת הרעל העוצמתית (בערוץ שאחת מכתבותיו אמרה שדם הנרצחים על ידיו של נתניהו), שדרכך הם משליכים את מה שהם עוללו ומעוללים ברגעים אלה עלינו, על הצד שמתגונן מפני המתנשאים הנפוחים שבזים לקול שלנו ומבטלים אותו. האלימים שהורידו את המדינה לתהום עמוקה רק כי הפסידו בבחירות. הם ורק הם החלישו את המדינה ואת צה״ל! וכולנו משלמים על זה ביוקר.

אנחנו לא מצטערים/מתנצלים על כלום, ואם את מתנצלת בפניהם את מייצגת אך ורק את עצמך. אם חיפשת אהדה מהצד שלהם, אז את לא באמת מכירה את המחנה שעזבת (ואולי חזרת אליו עכשיו). בכל מקרה הנזק נעשה וכבר האכלת את המפלצת, שמשתמשת בדברים שלך כנגד כל מחנה הימין, וקשה עדיין לאמוד את גודל הנזק. את לא מבינה כמה אני מאוכזב ממי שסומנה כמטאורית במחנה הימין. אז כאן תמו יחסינו גלית. זה עצוב אבל זה מתבקש. היי שלום ובהצלחה בהמשך".

גם חברת הכנסת, טלי גוטליב (הליכוד) הגיבה וכתבה: "לא גלית. את לא אשמה. וגם אנחנו לא! את פשוט לא יודעת להיות ימנית. צריך הרבה כח ותעצומות להיות ימני אמיתי. ימני סופג רפש והוא תחת איומים דמוניזציה והשפלה. ליטוף השמאל אותך זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו. העיקר שיחבבו אותך האנשים הנכונים, אלה ששולטים בשיח ובתקשורת.. חבל".

עוד מרחבי הרשת

>
s