מירי רגב מכחישה: "הפרסום הוא השמצה מרושעת – שקר מוחלט"

מירי רגב מכחישה: "הפרסום הוא השמצה מרושעת – שקר מוחלט"

צילום: shutterstock.com/ By David Cohen 156

סערה רצינית ברשת ובערוצי החדשות לאחר שפורסם אמש (חמישי) כי השרה מירי רגב (הליכוד) הביאה פופקורן לישיבת הקבינט ואמרה כי “ההצגה החלה” בזמן שהשרים יואב גלנט ואיתמר בן גביר התעמתו.

בהודעה מטעם לשכתה של רגב נמסר: "החל מאמש מופץ פרסום שקרי – פייק ניוז – לפיו "השרה רגב חילקה פופקורן במהלך ישיבת הקבינט ואמרה שההצגה מתחילה". לא היו דברים מעולם והפרסום הוא השמצה מרושעת, שקר מוחלט ומשולל יסוד. השרה מעולם לא אמרה את הדברים שיוחסו לה ובכוונתה לפעול באמצעים משפטיים ולמצות את כל זכויותיה אל מול כל הערוצים, הכתבים ומחוללי הרעל והשנאה שמוציאים דיבתה רעה.

הפצת השקרים נועדה לפגוע בשמה הטוב, ללבות כלפיה שנאה ולהשתיק אותה בדיוני הקבינט. נסיונות אלו לא יצלחו. השרה רגב תמשיך לשאול את השאלות – גם אם הן אינן נעימות – מתוך מטרה לוודא כי מדינת ישראל עושה כל שביכולתה להשיב את החטופים ולנצח את חמאס תוך שמירה על חיילי צה״ל, והאינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל".

העיתונאי עקיבא נוביק כתב בחשבון ה -X שלו: "אז מירי רגב טוענת עכשיו שהפרסום על הפופקורן היה ׳שקר מוחלט׳. אם כך, מצופה ממנה לעשות תחקיר בהול בלשכה כדי לחשוף מיהם המקורבים שהתקשרו אתמול לכתבים הפוליטיים וטענו שהיא הביאה פופקורן כי היא בדיאטה. לא יעלה על הדעת להשאיר בלשכה אפילו רגע אחד את מי ששיתפו פעולה עם שקר מוחלט".

עוד מרחבי הרשת

>
s