ח"כ מיקי לוי: "מה לא אמרו עלינו? שאין ביש עתיד דמוקרטיה אמיתית"

ח"כ מיקי לוי: "מה לא אמרו עלינו? שאין ביש עתיד דמוקרטיה אמיתית"

צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, ניצח אתמול (חמישי) את חבר הכנסת, רם בן ברק, בפריימריז על ראשות מפלגת יש עתיד, בהפרש זעום של חמישה אחוזים בלבד.

לפיד: "רוצה להודות לחה"כ בן ברק על מרוץ הוגן, בלי השמצות, בלי הכפשות. יש דבר כזה פוליטיקה אחרת". בן ברק: "מתחייב לעשות הכול כדי שיאיר לפיד יהיה ראש הממשלה הבא".

ח"כ מיקי לוי כתב בחשבון ה -X שלו: "מה לא אמרו עלינו? שאין ביש עתיד דמוקרטיה אמיתית, שזה גוף בוחר מטעם, שהבחירות לא רציניות. אני, שעמדתי בראש מטה יום הבחירות והכרתי היטב את ראשי המטות והצוותים שלהם, שהכרתי כל פסיק בגוף הבוחר, הסתכלתי מהצד וחייכתי. הרי שמעתי אותם מדברים בחופשיות ומביעים גם ביקורת ללא חשש וראיתי את המפלגה הזו מתפתחת וצומחת. ראיתי את הוויכוחים האמיתיים בתוך החדרים הסגורים את השטח החזק שלנו ואת הדרך שבה יותר ויותר מאצילים כוח וסמכויות.

עברנו כברת דרך מאז קמנו ב2012. יש לנו מוסדות, שטח אמיתי בכל רחבי הארץ ועכשיו גם מנהיג שנבחר באופן דמוקרטי בתוך גוף בוחר אמיתי. אני מברך את חברי יאיר לפיד שנבחר להמשיך להוביל את המפלגה לבחירות שיבואו עלינו לטובה ומברך חבר אחר שלי רם בן ברק על הישג מרשים. ועכשיו ממשיכים קדימה מאוחדים בכל הכוח!".

עוד מרחבי הרשת

>
s