מיכאל בן ארי לפרקליטות: "המציאות הקודרת הוכיחה כי דברי היו אמת לאמיתה"

מיכאל בן ארי לפרקליטות: "המציאות הקודרת הוכיחה כי דברי היו אמת לאמיתה"

מיכאל בן ארי
צילום מסך עכשיו 14

מלחמת “חרבות ברזל” | ביום ראשון פרסם העיתונאי ואיש התקשורת, אריאל כהנא דברים שאמר חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי ב-2018 ובגללם נפסל מלהתמודד לכנסת ה-21 בעילה של הסתה לגזענות.

היום (רביעי) לאחר עינוי דין של ארבע שנים ולאחר שהתברר כי בן ארי היה בין היחידים במדינה שצפו את הטבח של חמאס בתושבי הדרום – פנו עורכי הדין ציון אמיר ומשה פלוסקי מארגון חוננו לפרקליט המדינה עמית איסמן בבקשה להורות על סגירת תיק החקירה נגד בן ארי.

מארגון חוננו נמסר: "אולי הגיע הזמן שהפרקליטות סוף סוף תתעשת ותבין שהדברים שד"ר בן ארי אמר ביחס לאויבים שלנו הם… ובכן… פשוט נכונים?!

עורכי דינו של ד"ר בן ארי, ציון אמיר ומשה פולסקי מארגון חוננו, פנו לפרקליטות שקיימה שימוע לבן ארי בחשד לעבירות של הסתה. עורכי הדין תמהו האם הפרקליטות עוד סבורה כי נכון להאשים מי שהתריע ש"הם רוצים לחסל אותנו. הם מחפשים את הצוואר שלנו, הם לא מחפשים אדמות הם רוצים לשחוט אותנו"

עורכי הדין כתבו בפנייתם: "המציאות הקודרת הוכיחה כי דבריו היו אמת לאמיתה, הן במישור העובדתי והן במישור המחקרי. רבים בקרב הציבור הרחב, ביניהם אנשי אקדמיה, אנשי צבא, עיתונאים, ופוליטיקאים קוראים בריש גלי, היום ובעבר, קריאות חמורות פי כמה וכמה, מהאמירות שיוחסו לד"ר בן ארי"

עוד מרחבי הרשת

>
s