מורן אזולאי: "הביקורת על מסיבת העיתונאים מקורה בצביעות"

מורן אזולאי: "הביקורת על מסיבת העיתונאים מקורה בצביעות"

צילום מסך: ערוץ הכנסת

לקראת שחרור החטופים משבי חמאס | ביקורת ברשת בעקבות מסיבת העיתונאים שקיימו אמש (רביעי) ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט, והשר בני גנץ.

העיתונאי ירון אברהם: "בחיי שאני לא מבין מה מטרת מסיבת העיתונאים הזאת לפני שהמהלך יצא אל הפועל".

העיתונאי נדב איל: "אז ההנהגה הישראלית עשתה מסיבת עיתונאים ארוכה על העסקה וראשית השחרור מחר כאשר חמאס לא חתם על ההסכם מול קטאר, ולא העביר רשימה של משוחררים. ובמהלכה רהמ טרח ואיים בסיכולים בחו"ל נגד בכירי חמאס. אוקיי".

העיתונאית מורן אזולאי: "הביקורת על מסיבת העיתונאים אתמול מקורה בצביעות. אם לא היו מכנסים אותה, כולם הרי היו היה מתקוממים על כך שאנחנו שוב לומדים הכל דרך החמאס ודרך כלי תקשורת ערבים. בסוף עמדו שם שלושת האנשים שמנהלים את המלחמה, אמרו כל מה שידעו נכון לאותו רגע, ענו בסבלנות רבה לשאלות ופעלו בשקיפות עבור הציבור כדי להוריד לחץ. לא תמיד חייבים לבקר".

ראש הממשלה נתניהו אמר אתמול במסיבת העיתונאים: "מתחילת המלחמה אני לא מפסיק לחשוב על החטופים ועל המשפחות שעוברות סיוט מתמשך. השגנו שיפור משמעותי של המתווה. ניהלנו משא ומתן קשוח. נלחמנו לשפר את המתווה. הודיתי לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן שפעל מול המתווכים לשיפור המתווה. זה שילוב של מאמץ מדיני וצבאי. המתווה כן כולל ביקור של נציגי הצלב האדום אצל החטופים והעברת תרופות. יש לנו יכולת לשחרר תינוקות ונשים שחרב על צווארם".

עוד מרחבי הרשת

>
s