מה עושים בלרנקה: המלצות על מסעדות, אטרקציות ולינה

מה עושים בלרנקה: המלצות על מסעדות, אטרקציות ולינה

מה עושים בלרנקה: המלצות על מסעדות, אטרקציות ולינה
תוכן שיווקי בשיתוף seo-rush

לרנקה זו עיר בדרום האי קפריסין בחלק היווני של האי. שם ממוקם נמל התעופה הרישמי של המדינה וזו נחשבת לעיר המתויירת במדינה. קפריסין היא יעד מושלם עבור המטיילים הישראלים. קודם כל, קפריסין קרובה אלינו, שעה של טיסה מפרידה בנינו ובין חופשת 'בטן גב' חלומית. מהצד השני, הרי שזו נחשבת מדינה זולה יחסית, וודאי כאשר משווים בינה ובין המחירים המוכרים לנו מהארץ. לכן, לא מעט משפחות בוחרות לבלות את החופשה במדינה הססגונית. במאמר הבא נספר לכם על כל מה שאפשר לעשות בעיר שכולה מסמלת עבורינו חופש. אנחנו מתחילים. 

קודם כל, חשוב למצוא את המלון המנצח 

אחרי שמצאתם טיסות משתלמות ללרנקה, עכשיו זה הזמן לחפש את המלון המדויק עבורכם.
המלונות בלרנקה מזכירים במידה מסוימת את המלונות באילת. כלומר, אנחנו מדברים על עיר אשר כולה נוצרה כדי לאפשר לאורחים לנפוש בכיף. לכן, אתם יכולים לבחור האם אתם מעוניינים לבלות במלון חמישה כוכבים רומנטי, המיועד לחופשה זוגית ואתם יכולים לבחור במלון כמו 'גולדן ביץ', אשר מדורג גם הוא בחמישה כוכבים ואפשר למצוא בו מגוון פעילויות לילדים. במלונות הנחשבים בעיר, תמצאו מעבר פרטי לחוף ים בתולי , אוכל מעולה ואינספור מיטות שיזוף, בהן תוכלו 'לתפוס את הצבע המושלם'. מחירי הלינה בלרנקה זולים במיוחד בהשוואה לארץ. אנחנו מדברים על משהו כמו כמה מאות בודדות עבור לינה ללילה במלון חמישה כוכבים בתכנית 'הכל כלול'. 

אגם המלח והחופים הציוריים מסביב העיר 

אם אתם מהטיפוסים שאוהבים לטייל ולא רק לבלות שוכבים על מיטת שיזוף, אתם יכולים להשכיר רכב ולצאת לתור את הסביבה. כמובן, אל תוותרו על אגם המלח שם אפשר למצוא מגוון רחב של ציפורים הנודדות מאפריקה לאירופה בחודשי הסתיו. האטרקציה הפופולארית היא כמובן להקת ציפורי הפלמינגו, אשר מגיעות לאגם וצובעות את הגדות מסביב בורוד משגע. תוכלו לנסוע אל אחד החופים המדהימים על חופו הדרומי של האי קפריסין. ישנם חופים בהם יד אדם לא נגעה, חופים בהם אפשר למצוא שקט אותו אי אפשר למצוא באף מקום אחר. אתם יכולים להגיע לחוף מתוייר ולאתר שם משיט ספינת מנוע אשר ייקח אתכם ואת בני המשפחה לסיבוב קצר ומרגש על המים. 

טיילת הדקלים, בילוי בשעות הערב  לאורך הטיילת 

הטיילת של לרנקה, על חוף הדקלים, מציעה מגוון רחב של מסעדות ואת המרכז התיירותי של העיר. אתם יכולים להצטרף לסיור מודרך כמובן או פשוט ליהנות מהאווירה המיוחדת השוררת במזח בשעת בין הערביים. הטיילת עמוסה בתיירים מכל העולם המגיעים אליה בשעות אחרי הצהריים, כך שאפשר לראות אנשים מכל קצות תבל מגיעים בשביל ליהנות מכמה ימים של שקט וחופש מושלם. 

מה אוכלים בקפריסין? אוכל יווני 

כאמור, לרנקה נמצאת בחלקו היווני של האי קפריסין. אם אתם רוצים לאכול אוכל מקומי, תמצאו אינספור טברנות מקסימום המגישות אוכל יווני. אמנם, אפשר למצוא בקלות גם מסעדות המגישות פיצה, המבורגר וכדומה. אבל עבור מי שאוהבים לאכול טוב, אנחנו היינו ממליצים לכם ללכת על הדבר עצמו, אוכל יווני משובח וטעים. תוכלו למצוא כזה לאורך כל הטברנות הפתוחות לתיירים לאורך טיילת הדקלים. 

למצוא טיסה ולצאת לנופש 

אנחנו, הישראלים, חיים עם הרבה עומס ומתח על הכתפיים. אם אתם רוצים לרגע לטוס לכמה ימים של חופש נפלא ופשוט לשכוח מהצרות, אתם מוזמנים לעשות זאת.  אצלנו באתר תמצאו טיסות משתלמות ללרנקה וליעדים נוספים ברחבי אירופה.

רוצים לקבל פרטים נוספים על דילים ללרנקה?

בואו נדבר

עוד מרחבי הרשת

>
s