מגל: "מעדיפה להתראיין בערוץ שיורק עליה". מאי גולן: "מתי הזמנת אותי?"

מגל: "מעדיפה להתראיין בערוץ שיורק עליה". מאי גולן: "מתי הזמנת אותי?"

קרדיט צילום מסך: ערוץ הכנסת

השרה מאי גולן (הליכוד) התראיינה אמש (ראשון) לעיתונאי עמית סגל בערוץ 12 והתייחסה לסערה שנוצרה סביבה, לאחר שפורסם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לה לכהן כקונסולית בניו יורק.

מאי גולן האשימה כמה מחבריה השרים בהדלפות נגדה: "ישנם סוכני כאוס בממשלת ישראל, אין ספק. סוכנים שהסטייה שלהם זה להדליף חצאי אמיתות, רבעי שקרים דמיונות מופרכים".

עמית סגל כתב בחשבון הטוויטר על הראיון: "נשארת בארץ, מבטיחה שהייתה יכולה להיות הקונסולית הכי טובה שידעה מדינת ישראל, מותחת ביקורת על נתניהו שלא גיבה, ומסבירה למה באמת לא התגייסה ולמה ביטלה את הנאום בבית העלמין ביום הזיכרון".

עיתונאי ערוץ 14, ינון מגל, העביר ביקורת על מאי גולן וכתב: "עוד אחת שמעדיפה להתראיין בערוץ שיורק עליה".

גולן השיבה: "מתי הזמנת אותי לתכנית שלך אי פעם רק תזכיר לי? אהה זהו שאף פעם. אני לא "ברמה" שלכם כנראה.. אל תלך לשם ינון כי במקרה הזה הצביעות חוגגת".

מגל: "היי מאי. בתכנית אצלנו התארכו רק שרים (חוץ מיו"ר הקואליציה) וכמובן ראש הממשלה. לא חברי כנסת. אבל כידוע יש עוד תכניות בערוץ. יש את המהדורה, יש את ברדוגו, יש את ריקלין, ועוד.. אבל את העדפת להתראיין בערוץ שיורק עליך ויורק ערב ערב על המצביעים שלך…החלטה שלך. שיהיה לך בהצלחה".

גולן: "ואגב, התראיינתי בערוץ 14 מאות פעמים, עוד הרבה לפניך, על כל גלגוליו השונים של הערוץ ואתראיין שם גם אחריך. מוניתי לשרה לפני חודשים וחצי, לא הגיעה חצי פנייה ממך..עמית נתן לי להשלים את דבריי ולהביא לידי ביטוי את האמת שלי ושל בוחריי אותם אני מייצגת ולמענם אלחם בכל חזית. בהצלחה!".

עוד מרחבי הרשת

>
s