לצאת מהמרוץ – על האנשים שהצליחו להגיע להכנסה פאסיבית בדיגיטל

לצאת מהמרוץ – על האנשים שהצליחו להגיע להכנסה פאסיבית בדיגיטל

איך יוצרים הכנסה פאסיבית ויוצאים לעצמאות כלכלית
תמונה: depositphotos

החלום להגיע לעצמאות כלכלית אולי נשמע כמו פנטזיה ליחידי סגולה בלבד – אך אנשים רבים שהתעייפו מהעבודה השוחקת החלו לחפש אלטרנטיבות אמינות שיהוו עבורם בסיס כלכלי איתן. יצאנו לבדוק מקרוב אילו פלטפורמות יכולות להבטיח לנו הכנסה צדדית ואולי אפילו עיקרית – פגשנו את חברת 'TEATAMIND שמדי יום מממשת את החלומות והיעדים שלה, אך האם זה עשוי להיות רלוונטי גם לנו? הכתבה הבאה תענה לכם על כל השאלות

אנחנו מודים, הסקרנות הרגה את החתול! האם יש דרך אמיתית להגיע להכנסה פאסיבית?

התשובה הישירה היא, כן! למרות שזה נחשב ככסף קל, רוב זרמי ההכנסה הפאסיביים הם תוצאה של עבודה קשה על פני זמן לא מוגדר מראש – בניית קהל, אופטימיזציה של מודעות ואספקת חוויה נהדרת ומוצר מעולה. עם זאת, כבעל עסק נוכחי או בשאיפה להיות כזה בעתיד, אם אינכם מפחדים להקדיש זמן לעשיית הדברים הללו אז כנראה שהגעתם למקום הנכון, בזמן הכי נכון!

אישה יושבת בים כשהיא נהנת מהכנסה פאסיבית בגלל דרושיפינג
בניגוד לדעה הרווחת, הכנסה פאסיבית דורשת המון עבודה, למידה והתמדה. צילום: depositphotos

הוספת זרם הכנסה נוסף לחייכם יכולה להעניק לכם יותר חופש, גמישות וכסף! אז, מה זאת הכנסה פאסיבית ומה הן הדרכים להגיע לזה?

הכנסה פסיבית מתייחסת להכנסה פעילה שדורשת עבודת תחזוקה מינימלית כדי להרוויח כסף. מקורות הכנסה פסיביים כוללים השקעה בקרנות נאמנות, מכירת מוצרים באינטרנט, דרופשיפינג, נכסים דיגיטליים, קורסים מקוונים למסחר באינטרנט, או טקטיקות אחרות שבהן המרוויח לא חייב להשתתף בצורה פיזית.

הכנסה פסיבית מספקת רווחים כלכליים במינימום זמן ומאמץ. זה יכול לשפר את המאזן הכלכלי שלכם ולהעניק לכם מרווח תנועה וחופש פעולה. היכולת להחליף את הזמן שלכם בכסף עשוי להפחית מתח וחרדה, ויכול לגרום לכם להרגיש בטוחים יותר לגבי עתידכם הכלכלי.

 

במה TEATAMIND עוסקת?

בדומה לרבים לפנינו, חברת TEATAMIND החלה את דרכה כאדם יחיד בעולם הדיגיטלי, עם רקע במחשבים בשירות הצבאי ולאחר מכן באזרחי. עם תשוקה אינסופית להצלחה – ליאור, מקים החברה, רצו להוכיח לעצמו ולכל מי שרוצה, שעצמאות כלכלית אינה מונח ערטילאי שמגיעים אליו בסוף חיינו אם בכלל. כמו כולם, אם אני עבדתי בעבודה טובה כשכיר, אך המשכורת לא הספיקה לקיים את החיים שרצינו, עם תינוק קטן ובית לכלכל, מצאנו את עצמינו מפנטזים על חיים ללא פחדים כלכליים. כשיש חלום חזק בלב, אומרים שגם השמיים לא יעצרו את החולם מלהגשים את חלומו. כנראה שיש אמת בגו.

"…באותם זמנים הבנתי את הפוטנציאל האדיר הגלום באינטרנט, ושיש כסף שפשוט מחכה לי אי שם, אני רק צריך לדעת לעשות את הפעולות הנכונות כדי להגיע אליו. התחלתי לחקור את הנושאים הללו לעומק ולרוחב, בעזרת המון קורסים אינטרנטיים שרכשתי באלפי שקלים, קיבלתי מיומנויות שונות ויעילות.

אי אפשר לומר שהכול בא בקלות – אחרי שנה שבה עבדתי ימים כלילות ,של עבודת מחקר, לימוד והשקעת אנרגיה רבה, התחלתי לראות את הפירות לעבודתי הרבה, הקמתי רשת חנויות אינטרנטיות והתחלתי ללמד את המעגלים הקרובים אלי את סודות ההצלחה שלי. איך אפשר לעשות כסף אמיתי מאיביי – אחרי לא הרבה זמן הבנתי שאני יכול למטב עוד יותר את הכסף ואפילו בפחות זמן. סכומי כסף חודשיים עברו להיות השכר השבועי שלי, כן ממש כך. יצרתי קהילות פעילות ביוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק מה שמשך את עיניהם של הפלטפורמות הללו לגבי שיטת העבודה המוצלחת שלי – לא עבר זמן רב והתחלתי להפיץ את הבשורה בערוץ היוטיוב שלי ובפלטפורמות נוספות.

אחת התחושות החזקות, זה הסיפוק שמרגישים כאשר העבודה הרבה שלנו מלבלבת, והפירות שלה מסייעים לאנשים נוספים לצאת ממצבים שגם אנחנו היינו שקועים בהם בעבר – היציאה מחובות זאת היציאה מעבדות לחירות."

המייסד והבעלים של TETAMIND, ליאור טסטא
המייסד והבעלים של TETAMIND, ליאור. צילום: ליאור טסטא

מה החזון שעומד לנגד עיניך?

"…החזון היה תמיד ועודנו, לצאת משעבוד לחירות כלכלית. ההצלחה הראשונית אפשרה לי לעזוב את החממה הבטוחה בלהיות שכיר עם משכורת קבועה, והפכתי לעצמאי. מדובר במסע מאתגר, שכן החרדה הכלכלית הייתה נוכחת תמיד, משפחה צעירה עם ילד קטן, זאת אחריות לא קטנה. כדי למקסם את הזמן המקצועי והאישי שלנו, התחלנו לבנות הדרכות מקוונות ומוקלטות, לצד זה התחלנו ליצור קהילות שיספקו מערך תמיכה חזק לכל מי שמצטרף.

הקורס הראשון שהעברנו היה מסחר ב- EABAY, שלמרבה השמחה קיבל אהדה רבה מהקהילה הדיגיטלית שהכירה את TEATAMIND ואותי באופן אישי. הקורס נבנה בצורה מדויקת ומפורטת ומאפשרת לכם להגיע לכל המיידעים החמים והרלוונטיים עבורכם בסוחרים מתחילים, כדי שבסופו של התהליך, בין אם מדובר בשבוע או חודש, תדעו בדיוק כמה כסף הרווחתם.

אחד ההבנות שגיליתי על עצמי לאחר הצלחת הקורס, היא שלצד הידע התיאורטי המוקלט, העדכונים והשינויים שחלים בעולם הווירטואלי – חשוב לי להעניק ערך מוסף לעשייה של החברה שלי. שהעולם הווירטואלי היה החצר האחורית שלי, היה לי פשוט לקלוט את האופציות המגוונות באמצעותן ניתן לייצר עוד הכנסה שתוביל לביטחון רב יותר – כך התחלתי את מסע העומק שלי עם חנויות מקוונות, מסחר בקריפטו ולמעשה, נגעתי כמעט בכל דבר שיכל להגדיל את הבטחון הכלכלי שלי.

קורס המסחר ב EABAY הצליח, וזה הוביל אותי להבנה שאני נהנה ללמוד ולהצליח בנושאים רבים, אך ההגשמה האמיתית מגיעה כאשר אני מעביר את הנושא הלאה, לאנשים נוספים – שגם הם יוכלו להצליח בהם. כיום אני מנגיש הרבה מידע, בחינם באתר שלי liortesta.com – לכל מי שמעוניין להתחיל לסחור באינטרנט."

צעד קטן לאדם, צעד גדול למין האנושי

בניגוד לתפיסה החברתית הרווחת, ניתן להרוויח כסף בדרכים נוספות, זולת עבודה פיזית מאומצת, או מקומות עבודה שמאסתם בהם ומשלמים מעט. התהליך הטרנספורמטיבי אינו קשה או יקר מאוד – תוכלו למצוא באתר שלי שלל קורסים מקצועיים שיכולים להעניק לכם את הכרטיס יציאה לחיים עצמאיים ובטוחים יותר, ובמחירים שווים לכל כיס! אבל יש דבר אחד שכן תצטרכו, ולא מעט ממנו – תשוקה ללמוד ולהצליח, רצון חזק, יכולת התמדה וסבלנות. הנה כמה דוגמאות פופולריות לדרכים לייצר הכנסה נוספת:

  • דרופשיפינג- זאת אחת מהדרכים הטובות שיותר להתחיל להרוויח כסף מכל מקום שאתם נמצאים בו, כן גם אם אין לכם תזרים מזומנים גדול. לא מדובר בתוכנית שתוכלו להתעשר ממנה בין לילה – אך עם זאת, עם השקעת זמן ועבודה נכונה תוכלו לייצר הכנסה לא רעה בכלל!

זהו מודל עסקי הכולל יצירת חנות מסחר אלקטרוני בה הלקוחות גולשים וקונים מוצרים. מה שמדליק בדרופשיפינג זה שאתם לא צריכים לראות או לקנות את המוצרים שאתם מוכרים. בדרופשיפינג, הספק שלכם מטפל בכל דבר, מהייצור דרך האריזה ועד המימוש, ומכיוון שאתם לא צריכים לשלוח כסף לספק עד שהלקוחות משלמים, הסיכון הוא קטן מאוד.

 

  • מכירת מוצרים דיגיטליים- מוצרים דיגיטליים הם למעשה נכסים דיגיטליים או חלקי מדיה שצרכני מדיה אינם יכולים לגעת בהם פיזית. אלה כוללים קבצים הניתנים להורדה או הזרמה כגון ספרים מקוונים, תבניות, יישומי פלאגין או קובצי PDF. מוצרים דיגיטליים הם זרמי הכנסה פסיביים נהדרים מכיוון שהם מספקים אחוזי רווח גבוהים. אתם רק צריכים ליצור את הנכס פעם אחת, ואתם יכול למכור אותו שוב ושוב באינטרנט. אין צורך באחסון או במלאי.

אתם יכולים למכור כמה מוצרים דיגיטליים שאתם רוצים. יוצרים רבים מגדילים את ההכנסה הפסיבית שלהם על ידי מכירת ערכות, פריטי הדפסה, קבצים ונכסים אחרים שאנשי מקצוע יכולים להשתמש בהם. ערכות UX למשל, תרשימי זרימה ו-wireframes כדי לסייע בתהליך העיצוב.

  • קורסים מקוונים- היום קל יותר מאי פעם למכור קורסים באינטרנט. בין אם זה שיווק, או יזמות, אתם יכולים ליצור קורסים ולהתחיל למכור אותם. בדומה למוצרים דיגיטליים, אתם יכולים למכור קורסים מקוונים שוב ושוב מבלי להחזיק או לחדש את המלאי. חשוב לציין שהוראה מקוונת דורשת השקעת זמן רב מראש – יהיה עליכם לשרטט את הקורס, להקליט אותו וליצור נכסים הניתנים להורדה כמו תבניות לתלמידים שלכם. איך שלא תסתכלו על זה, הוראה מקוונת היא זרם הכנסה פאסיבי רווחי עם עלויות הפעלה נמוכות – עליכם רק להשקיע לא מעט מזמנכם כדי שזה ישתלם לכם.

 

הדרך להכנסה פאסיבית מתחילה עם TEATAMIND. צילום: ליאור טסטא
הדרך להכנסה פאסיבית מתחילה עם TEATAMIND. צילום: ליאור טסטא

 

מה הצעד הראשון בדרך להכנסה פאסיבית?

"…הצעד הראשון שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם, הוא להיכנס לאתר האינטרנט שלי ולהתחיל לבחון את מגוון הקורסים שניתן להירשם אליהם- חלקם בסיסיים וחינמיים, וחלקם יהיו עבורכם המקפצה שתמיד חיתכם לה, למים העמוקים של הבטחון הכלכלי.

כרגע הקורס הפופולרי ביותר הוא – דרופשיפינג באטסי, מדובר בקורס חדשני שעדיין לא קיים בארץ. אך מלבדו תוכלו למצוא עוד שלל קורסים שיפתחו לכם את הראש לדרכים החדשות באמצעותן אפשר להרוויח כסף מהבית:

  • בניית חנויות איקומרס במהירות, בקלות ומבלי להשקיע עוד כסף
  • יצירת נכסים דגיטלים על בסיס מערכת ווארדפרס (חנויות\אתרי תוכן\שיווק שותפים)
  • מסחר במטבעות דיגיטלים (כולל מודל NFT)
  • מסחר בEBAY הקורס הכי גדול ומפורט בארץ!

והיהלום שבכתר, או הדובדבן שבקצפת: אנחנו מעסיקים מערך עובדים גדול שיכולים לקחת את החנויות שלכם תחת חסותם ולנהל אותם כך, שאתם יכולים לנוח ולספור את הכסף שנכנס בלי מאמץ.

אנחנו יודעים שלפעמים הצעדים הראשונים יכולים להיות המפחידים ביותר, ואנחנו רק צריכים שמישהו יאיר לנו את הדרך כדי שנרגיש בטוחים לצעוד בה, וזה בדיוק מה שאני עושה פה – אני רוצה להראות לכל מי שמסכים לפקוח את העיניים למציאות החדשה. הדור שלנו למד ועודנו לומד שלא חייב לעבוד קשה כל החיים כדי לצאת לפנסיה מוקדמת – זה אפשרי ומציאותי לכל מי שמבקש לסלול לעצמו דרך חדשה, זה לא אומר שלא יהיו מכשולים ואתגרים, אך כאשר אנחנו מציבים לעצמינו מטרה ויעדים מול העיניים, שום דבר לא יעצור אותנו."

איך יוצאים לעצמאות כלכלית
לצאת עצמאות כלכלית, זה אפשרי! צילום: צילום: depositphotos

מה מייחד את TEATAMIND?

"הקורסים שאנחנו מספקים מנגישים את המידע בצורה מפורטת, פרקטית מאוד, יעילה ומסודרת. כל קורס מעניק חבילת בונוסים ייחודית שעלותה יכולה להגיע לשווי הקורס עצמו. כל קורס מגיע עם ליווי ותמיכה קהילתית בקבוצה סגורה ואינטימית, כך שאתם לא נשארים לבד לאורך הדרך.

ניתן להיכנס לערוצים השונים שלי ולהתעדכן בשינויים המתרחשים תדיר – מומלץ מאוד למי שרוצה להישאר בעניינים, (העולם הדיגיטלי דינמי מאוד ומשנה את הצורה שלו כל הזמן).

המטרה שלי היא, שכל התלמידים שלי יעבדו כמה שפחות וירוויחו כמה שיותר – ממש ככה, ההצלחה שלכם היא חלק ניכר בהגשמה שלי. לכן, אני מקפיד לפתח תוכנות ייחודיות ובלעדיות לתלמידים שלי על מנת שיעבדו כמה שפחות וימקסמו את הרווחים שלהם.

אני זמין ברמה האישית, לכל שאלה או תהיה – בין אם אתם התלמידים שלי ובין אם אתם מתעניינים בחירות הכלכלית שהקורסים שלי מעניקים.

כשאתם נרשמים לקורס, זה לא רק לימודים מול מסך – אתם מצטרפים למשפחה גדולה וקהילתית שהמטרה של כולם היא לשמור על אוקיינוס כחול, לעזור זה לזה, כי המטרה של כולם היא זהה – לצאת לחירות כלכלית, ואם אדם אחד מצליח זה לא גוזל או מוריד מהיכולת שלכם להצליח."

עם TETAMIND כל אחד יכול להתחיל ללמוד איך ליצור הכנסה פאסיבית מהבית
עם TETAMIND כל אחד יכול להתחיל ללמוד איך ליצור הכנסה פאסיבית מהבית. צילום: depositphotos

 

כמה מילים אחרונות?

"אחת ההבנות שהגעתי אליהן במהלך הדרך היא, שהעובדה שאנשים רבים עובדים קשה ובקושי סוגרים את החודש אינה חייבת להיות המציאות שלי – אנחנו יכולים לברוא את המציאות שלנו לפי הסיפור שאנחנו מאמינים בו.

העולם הדיגיטלי הוא בהחלט בעל פוטנציאל כלכלי בלתי מוגבל, זאת האמת! אך לצד הפוטנציאל חשוב לזכור שאפשר להגיע להכול דרך למידה מתמשכת, סבלנות, הרבה מאוד התמדה ועבודה עצמית. מדובר בתהליכים שאינם קורים ביום אחד או בשניים בכל זאת, גם רומא לא נבנתה ביום אחד, על אף הטכנולוגיה האדירה שהייתה לרשות האנשים באותם ימים (:

זהו תהליך שבו אתם יוצרים את הבייבי שלכם, מעצבים אותו, משנים ומשפרים אותו – אי אפשר להגדיר את התהליך הזה בזמן – מי שאכל אבק דרכים, יזכה לראות למרחוק ולנשום אוויר פסגות. שיהיה בהצלחה לכולם!"

עוד מרחבי הרשת

>
s