לכל אחד יש את הזמן שלו | הפרסום של צביקה פוגל שעורר סערה ברשת

לכל אחד יש את הזמן שלו | הפרסום של צביקה פוגל שעורר סערה ברשת

צביקה פוגל
צילום מסך

ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית) התייחס להחלטת בג"ץ לבטל את צמצום עילת הסבירות ופרסם בחשבון ה-X שלו: "סבלנות" לצד תמונה עם המסר – "קודם נכריע את חמאס, מיד נטפל בחיזבאללה ולקינוח נעשה סדר בבג"צ. לכל אחד יש את הזמן שלו. סבלנות"

הציוץ של פוגל עורר סערה ברשת בטענה כי השווה בין ארגוני הטרור לבג"ץ. השר בני גנץ כתב בתגובה: "ההשוואות הבזויות והמבישות של ח״כ פוגל ושל כרמי גילון, בין הגרועים שבאויבינו לבין שומרי הסף של מדינת ישראל וציבור שלם שטובי בניו ובנותיו נלחמים ומחרפים את נפשם בימים אלה על הגנת הארץ – הן שפל מוסרי."

גנץ הוסיף: "לפילוג, להסתה ולשיח האלים והבזוי – אין מקום יותר בחברה הישראלית. אני קורא לכל אחד מהם לחזור בו ולהנהגה כולה לגנות זאת ולגלות אחריות לאומית בימים אלה."

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב: "אסור שהאנשים האלה ישארו סביב הגה ההנהגה. מגיע לישראל יותר."

שר הפנים משה ארבל אמר: ״אני נעצב על הדברים המבישים של חבר כנסת צביקה פוגל. אין שום מקום להשוואה ולסימון בית המשפט העליון בשורה אחת עם הגרועים שבאויבנו שרצחו טבחו התעללו וחטפו את טובי בניה של הארץ הזו. גם כשרוצים לבקר לא זו הדרך. אנחנו עם אחד״

לעומתם השר בן גביר שסימן לייק לציוץ של פוגל, לא התרגש וכתב: "כל מי שחושב שיש השוואה בין בג"צ לחמאס בציוץ של ח"כ פוגל יש לו בעיה בהבנת הנקרא. בשונה מבית המשפט העליון שפרסם פסק דין מקומם וחמור, לא נעסוק ברפורמה תוך כדי לחימה, אבל לאחר המלחמה נשיב את הכוח לרשות המחוקקת, נפסיק בתהליך שבג"צ הפך להיות מחוקק על ונחזיר את השלטון לעם שהוא הריבון."

פעיל הימין ברל'ה קרומבי שיתף קטע מתוך פסק הדין של השופטת הפורשת ברון וכתב: "שלום לכל המזועזעים מדברי פוגל,
השופטת הפורשת ברון השוותה בפסק הדין שלה בין "איום" הרפורמה לחמאס. יאיר גולן וכרמי גילון ניפקו הבוקר אמירות מתועבות נגד הציונות הדתית. על זה אתם לא רצים לגנות?! רואים לכם."

התסריטאי ואיש הימין, מני אסייג כתב: "סילוף מפואר של תקשורת עוינת ורעילה!
מישהו בר דעת רואה פה איזו השוואה בין בג״צ לחיזבאללה וחמאס?
להגיד שצריך לעשות סדר בבג״צ אחרי שנסיים את המלחמה זו השוואה לאויבים שלנו?
כמה איומה התקשורת הישראלית!"

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s