ליברמן במסר לקבינט המלחמה: "הקו האדום הפך לדגל לבן"

ליברמן במסר לקבינט המלחמה: "הקו האדום הפך לדגל לבן"

אביגדור ליברמן
צילום: shutterstock.com/ By Roman Yanushevsky

ארגון הטרור חיזבאללה שיגר הבוקר (רביעי) מטח כבד של רקטות לאזור הצפון, אחת מהן פגעה במבנה בעיר צפת. הרוגה אותרה בסריקות בזירת הנפילה. שלושה נפצעו באורח בינוני וארבעה קל. אתמול (שלישי) נפצעו באורח קשה אם ובנה מירי של חיזבאללה לעבר קריית שמונה.

שר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) הגיב הבוקר: "הקו האדום הפך לדגל לבן – קבינט המלחמה נכנע לחיזבאללה ואיבד את הצפון".

אתמול כתב ליברמן: "בדיבורים ואיומי סרק לא יוצרים ביטחון. צה״ל חייב לקבל פקודה מהקבינט עוד היום להתחיל לפעול ליצירת רצועת ביטחון בתוך שטח לבנון, ולא בשטח ישראל".

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) כתב בחשבון ה -X שלו: "הסדר ביטחוני שמבוסס על "הסכם" עם ארגון הטרור חיזבאללה, השלוחה של מחוללת הטרור העולמי איראן, הינו הימור בחייהם של תושבי הצפון.

ההסדר היחיד שיכול להחזיק, הוא הסדר שמבוסס על הרתעה צבאית משמעותית. אין שום אפשרות להגיע להבנות עם ארגון טרור שאינו מכיר בזכותנו לקיום והשמדתנו חרוטה על דגלו.

הסכמה למשא ומתן עם ארגון טרור, היא אחיזת עיניים שתכליתה דחיית המלחמה לזמן בו האויב יבחר את עיתוי פתיחתה, בזמן ובמקום שנוח לו.

תושבי הצפון לא יוכלו לחזור לביתם ולחיות בתחושת ביטחון, ללא הרתעה צבאית משמעותית.

במקום להיכנע ללחץ הבינלאומי ולהיכנס למו"מ עם ארגון הטרור, צריך להגן בנחישות ובעוצמה על הזכויות והאינטרסים שלנו בצפון ובכל הארץ ולגבות מחיר שיהווה תמרור אזהרה לכל אויבנו".

עוד מרחבי הרשת

>
s