לזימי: "חנקו אותי, משכו לי בשיער ובעטו בי". המשטרה: "מנצלת את חסינותה"

לזימי: "חנקו אותי, משכו לי בשיער ובעטו בי". המשטרה: "מנצלת את חסינותה"

נעמה לזימי
צילום מסך: ערוץ הכנסת

חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) טענה אמש (מוצאי שבת) כי הותקפה על ידי שוטרים בהפגנה שהתקיימה בתל אביב נגד הממשלה.

בחשבון ה -X שלה כתבה: "בן גביר, אותנו אתה לא תעצור. השליחים של השר העבריין בממשלת נתניהו חנקו אותי, משכו לי בשיער, בעטו בי – זה אמנם מטלטל אבל זה כלום לעומת האלימות שאזרחים חווים פה בכל הפגנה מאז מינוי הכהניסט בן גביר לשר.

הותקפתי בידי המשטרה, לא בפעם הראשונה והבושה שלי היא רק על כך שלצידי היו בני משפחות חטופים ופעילים להשבתם שהותקפו גם הם, במה שהפך לדרך קבע. זו משטרת שלטון ולא משטרת ציבור, אבל הם לא יפחידו אותי, אותנו. את המשטרה נשקם ונבנה מחדש. נמשיך להיאבק על השבת החטופים והדמוקרטיה: קוראת לציבור שלא לחשוש, זה מאבק על דמותה של המדינה. בואו".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "באשר לחברת הכנסת לזימי אשר נכחה במקום: בניגוד לטענותיה שלכאורה נפגעה משוטרים, ובכדי למנוע הטעיית הציבור והכפשת השוטרים – נבהיר, כי בפועל ח"כ לזימי מנצלת את חסינותה על מנת להפריע לשוטרים לבצע את משימתם. כך היה באירוע הנ"ל, כאשר הפריעה לשוטרים לבצע את תפקידם, תוך שהיא נדחפת בכוח בין השוטרים ומפריעה להם לקחת את הטלפון הנייד, כפי שנראה בתיעוד המצורף.

צר לנו שנושאת משרה ציבורית מתנהלת באופן פרובוקטיבי, תוך שימוש ציני בחסינות פרלמנטרית, הטעיית הציבור והכפשת השוטרים. לא נאפשר לאף גורם לפגוע בעבודת השוטרים שפועלים לילות כימים למען כלל הציבור".

עוד מרחבי הרשת

>
s