לאחר הדרמה בכנסת | גוטליב: "נתניהו שגה". ח"כ הר מלך: "קיבלנו מכה מפטיש"

לאחר הדרמה בכנסת | גוטליב: "נתניהו שגה". ח"כ הר מלך: "קיבלנו מכה מפטיש"

טלי גוטליב

לאחר ההצבעה אמש לוועדה לבחירת שופטים, הניצחון לאופוזיציה והתעקשותה שלה שלא להסיר את מועמדותה למרות שכל המועמדים האחרים פעלו כך: חברת הכנסת, טלי גוטליב תקפה הבוקר (חמישי) את ראש הממשלה נתניהו.

בראיון לכאן רשת ב' אמרה: "נתניהו שגה, הוא מדינאי מעולה אבל הוא נגוע, בגלל שעורך הדין שלו אמר לו ש'אם הוא יגע ברפורמה הוא יתפטר מייצוג שלו'. רה"מ לא יכול להתעסק בכל מה שקשור לבחירת שופטים – ולא בגלל שהוא לא מסוגל".

חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) תקפה את מפלגת הליכוד ואמרה בראיון ל'גלי ישראל': "קיבלנו אתמול מכה בראש מפטיש, עד עכשיו אני לא מצליחה להתאושש ממה שקרה אתמול בכנסת. ח״כ טלי גוטליב נשארה בעיני המבצר האחרון של האמת בדבר הזה. יש בליכוד הרבה אנשים שכאבו איתנו אתמול את הכאב הזה, שהבינו שנבגדו על ידי החברים שלהם. סיפרו להם משהו אחד ועשו משהו אחר. אני רואה כאן אירוע מכונן במובן השלילי, זאת תהיה בכיה לדורות. היה צריך רק להביט בפניהם של חברי הכנסת מהשמאל כדי להבין את זריקת האנרגיה ושכרון הכח שאפשרנו להם".

במקביל, חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד תקפה אתמול בערוץ 14 את גוטליב: "אני לא יודעת עד כמה טלי גוטליב היא באמת ימין. אני אומרת זאת חד משמעית".

עוד מרחבי הרשת

>
s