כתב חדשות 13 עבר ניסיון לינץ': הוכה בכל חלקי גופו ואושפז

כתב חדשות 13 עבר ניסיון לינץ': הוכה בכל חלקי גופו ואושפז

עלי מוגרבי,
צילום מסך מתוך חדשות 13

בזמן סיקור המחאה בירכא על הירצחה של שרית ש'קור שהייתה מאוימת על רקע נטייתה המינית | כתב חדשות 13 עלי מוגרבי עבר אתמול (שבת) ניסיון לינץ' מצד כ-20 תוקפים. מוגרבי הוכה בכל חלקי גופו ואושפז בבית החולים.

מתוך עדותו של עלי מוגרבי: "הייתה ההפגנה של קהילת הלהטב, המפגינים עזבו ונשאר לי פריצה ב18:20. עולים לשידור, פתאום מגיעים כ20, 30 צעיר מירכא מתחיל לתלוש את הדגלים שהשאירו בזירת הרצח ומנסים לשרוף את המקום, אנחנו כבר בשידור, רציתי שנתעד את זה, התחילו להזיז את המצלמה, התחלתי לדבר איתם ולהרגיע, אמרו אתם מסקרים אותם ונותנים להם במה אז אתם דומים להם, עופו מכאן, התחלתי להסביר שאנחנו לא קשורים ורק עושים את העבודה.

גנבו ממני את הטלפון, שברו אותו, והתחילו לתת לי מכות וחבטות בגב וביד, עד שגדעון הצליח להגיע לרכב, קרא לי תקפוץ לרכב. לא יודע איך ניצלנו, וברחנו מהמקום״ גדעון הצלם מספר: הייתה משטרה, קראתי להם, אף אחד לא עשה עם זה כלום הניידת ראתה את זה ופשוט נסעה מהמקום״ הבוקר אני מרגיש לא בנוח. רפואה שלמה עלי שלנו".

דובר המשטרה אלי לוי: "משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות אירוע תקיפת העיתונאים אמש בצפון בהם העיתונאי עלי מוגרבי מחדשות 13. משטרת ישראל תעשה הכל כדי להגיע למעורבים בתקיפה. משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה בחופש העיתונות ובסיקור העיתונאי ונוהגת באפס סובלנות לאלימות מכל סוג".

מארגון העיתונאים והעיתונאיות נמסר: "ארגון העיתונאים והעיתונאיות דורש מהמשטרה לאתר ולהעמיד לדין את האחראים לתקיפת כתב חדשות 13 עלי מוגרבי והצלם גדעון לב ארי שהותקפו אתמול במהלך סיקור המחאה בכפר ירכא. אנו מזועזעים ועצובים מהפגיעה בעמיתינו ובחופש העיתונות. מעדויות שהגיעו לידינו על אף שהיה כח משטרה בקרבת מקום, איש לא נחלץ לעזרת צוות השידור. על מפכ"ל המשטרה לתחקר את הארוע ולהדגיש בפני השוטרים בשטח את חשיבות חופש העיתונות וביטחון העיתונאים. אנו מאחלים החלמה מהירה לעלי ולגדעון".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s