כיצד בינה מלאכותית משפרת תהליכי כריית מידע?

כיצד בינה מלאכותית משפרת תהליכי כריית מידע?

תוכן שיווקי בשיתוף Qlik | קרדיט תמונה: freepik

כל בעל עסק מקבל לידיו אינספור נתונים חשובים, כאלה שיכולים לשנות את התמונה כולה. עם זאת, כמות גדולה של אינפורמציה מביאה לקושי אמיתי בפענוח ובהפקת הערך ממנו. מהסיבה הזו בעלי עסקים מעדיפים לוותר על האפשרות הזו, ומנסים לצמצם את כמות האינפורמציה המגיעה אליהם. ככל שבעל עסק יקבל פחות אינפורמציה על הפעולות העסקיות, כך התובנות יהיו פחות מדויקות. כל צעד שתעשו יכול להפוך את הקערה על פיה, ולקרב אתכם אל עבר המטרה. מהסיבה הזאת אנו רואים יותר ויותר בעלי עסקים הבוחרים לשלב בינה מלאכותית בתהליכי כריית מידע. שילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית בתהליכי כריית מידע מביא עמו מהפכה של ממש, מאפשר לארגונים לנתח מידע בצורה מהירה, מדויקת ויעילה יותר מאי פעם.

מהו תהליך כריית מידע?

תהליך כריית מידע הינו תהליך במסגרתו מנתחים בצורה מעמיקה ויסודית כמות גדולה של נתונים. השאיפה הטבעית של הפעולה תהיה להפוך את המידע וידע, ולגבש החלטות עתידיות על בסיסו. בדיוק כמו שכורים באדמה ומנסים להגיע לאוצרות טבע, כך ניתן יהיה לכרות במידע ולהגיע לתובנות מעמיקות. הפעולה מאוד קשה ומסובכת, ולא סתם בחרו במילה כרייה כדי לתאר אותה. בעל עסק שלא ייקח את העניין הזה ברצינות, ימצא את עצמו מסתבך ומתקשה להשיג את המטרה. תהליך כריית מידע הוא תהליך חשוב מאין כמותו, כזה שיביא אתכם בדיוק להשגת המטרה. אפילו אם היא נראית לכם בשלב הנוכחי מטרה רחוקה, כזאת שלא ניתן להשיג. 

חשיבות השימוש בבינה מלאכותית בעת כריית נתונים

אחרי שמצאתם כלי כריית נתונים, כזה שיכול להפיק עבורכם את המידע הנדרש. יהיה עליכם לעלות שלב ולנסות לנתח את האינפורמציה בצורה מדויקת ונכונה. זה אולי השלב הקריטי ביותר, שלב שיכול לקדם אתכם אל עבר השגת המטרה או להרחיק אתכם ממנה. מהסיבה הזו אנו מציעים לכם להשתמש בכלי בינה מלאכותית יחד עם אותו כלי שנועד לכרות נתונים. החיבור בין שני הכלים הללו מביא איתו יתרונות רבים, כאלה שחובה שתכירו.

זיהוי דפוסים מורכבים ותובנות עמוקות

 

המוח האנושי לא תמיד מצליח לזהות דפוסים מורכבים, כאלה שקשה לשים עליהם את האצבע. אפילו אם מצליחים לזהות דפוסים מורכבים, יהיה בלתי אפשרי להפיק מהם תובנות עמוקות. זוהי הסיבה העיקרית בגינה כדאי לכם מאוד להשתמש בכלי בינה מלאכותית יחד עם כלי כריית נתונים. הבינה המלאכותית מסוגלת לזהות בקלות דפוסים מורכבים, ובו בזמן להפיק מהם תובנות. דבר שעשוי לקדם אתכם צעד אחד קדימה, ולהקנות לכם יתרון על פני כל המתחרים העסקיים.

אוטומציה וייעול תהליכים

 

עד היום יצא לכם לבזבז זמן יקר על עבודה עם כלי כריית נתונים, לא משנה כמה הוא היה קל לתפעול. מערכת בינה מלאכותית מחליפה את כוח האדם האנושי, ומקצרת בצורה מהותית את זמני העבודה. תהליך שהיה לוקח לכם כמה ימים טובים יכול להסתיים בתוך שעות בודדות בלבד. כל העבודה בהקשר הספציפי הזה תהפוך להיות אוטומטית, והייעול יהיה כזה שיאפשר לכם לקצור את הפירות הרבים.

חיזוי של מגמות עתידיות

 

אומנם צריך להיות מאוד זהירים כאשר מנסים לחזות מה עשוי לקרות בעתיד הקרוב או הרחוק. עם זאת, כלי בינה מלאכותית המשתלב יחד עם כלי כריית נתונים יספק לכם תמונת מצב מדויקת ככל האפשר. הבינה המלאכותית מתבסס על אלגוריתמים מתקדמים ולמידת מכונה, וכך היא מסוגלת לחזות מגמות עתידיות ולהציע פעולות אופטימליות. כאלה שיקרבו אתכם אל עבר הגשמת החלומות, והפיכתכם למעצמה בתחום בו אתם עוסקים.

עוד מרחבי הרשת

>
s