ירון אברהם: "מכונת הרעל לא מזיזה לי – זה בעיקר מבייש ומצער"

ירון אברהם: "מכונת הרעל לא מזיזה לי – זה בעיקר מבייש ומצער"

ירון אברהם
צילום מסך

תגובות ברשת לדברים שאמר העיתונאי והפרשן ירון אברהם לפני החיסול של מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה בנושא הפסקת אש זמנית.

"לא אמר לנו ראש הממשלה שמשא ומתן הוא ינהל תחת אש? לא יודע מה אתכם, אני שם לב שאין אש כבר המון המון זמן, כבר המון המון שעות, לא באמת עושים משהו בלבנון. יכול להיות שהפסקת האש הזאת נסגרה כבר? יכול להיות שבעודו ממריא בכנף ציון לניו יורק, הוא כבר סגר את הפרטים של הפסקת האש?"

הפובליציסט והשדרן יותם זמרי כתב: "זה פחות כדי להסתלבט על מה שעיתונאי כזה או אחר אמר, זה יותר כדי ללמוד איך להתייחס לחרטוטים מהסוג הזה בפעם הבאה. אוקיי זה גם קצת כדי להסתלבט".

ירון אברהם הגיב בחשבון ה -X שלו וכתב: "מכונת הרעל של טופז לוק וינון מגל לי לא מזיזה לי. זה בעיקר מבייש ומצער שבאמצע מלחמה הם עוסקים בהכפשות ובמה שלדעתי הוא לא פחות מהסתה.

הנה האמת לגבי חיסול נסראללה: 1. הקרדיט מגיע לנתניהו כניצב בראש המערכת. מי שמתכחש לזה לא יכול באותה נשימה לצפות ממנו לקחת אחריות על 7 באוקטובר. מה שנכון לרע נכון גם לטוב. 2. נסיעת נתניהו לניו יורק לא הייתה חלק מתרגיל הטעיה. 3. במקביל לנסיעה – ונתניהו ושרים מאשרים זאת – נתניהו כן אישר לרון דרמר להתחיל לדבר עם האמריקאים על היוזמה להפסקת אש".

יותם זמרי הגיב לירון אברהם וכתב: "יפה לראות איך כל אחד שעושה פאדיחה מיד שולף את קלף "מכונת הרעל" כתירוץ. די. ירון, לא מכונה, לא רעל, סתם סתלבט על מישהו שקשקש את עצמו לדעת. ואם לשתף סרטונים שלך זה לא פחות מהסתה, תפסיק לצלם אותם".

עוד מרחבי הרשת

>
s