קרב ציוצים | ירון: "למה לעצום עיניים?". גליקמן: "אי אפשר בכלל להתחיל להשוות"

קרב ציוצים | ירון: "למה לעצום עיניים?". גליקמן: "אי אפשר בכלל להתחיל להשוות"

ירון אברהם
צילום מסך

ההפגנות נגד חברי כנסת ושרים בקואליציה | וויכוח בטוויטר בין העיתונאים ירון אברהם ואביעד גליקמן בעקבות המחאה והעימותים סביב ח”כ שמחה רוטמן שהגיע שלשום לכנס באוניברסיטת תל אביב.

ירון אברהם: "זה נכון שבממשלת בנט לפיד מפגינים מוסתים עשו את המוות לאנשי הקואליציה, הפגינו מול בתיהם, קיללו וניאצו אותם וצריך לצאת נגד זה גם היום. אבל זה נכון כלפי אנשי הקואליציה היום שעושים להם את המוות, מפגינים מול בתיהם ומקללים אותם. גם היום זה מגונה רק משום מה את הגינוי הזה שומעים פחות".

אביעד גליקמן: "לדעתי אי אפשר בכלל להתחיל להשוות בין המקרים. בתקופת בנט לפיד קראו המפגינים(חביבי בכירי הליכוד) קריאות נאצה קשות נגד נבחרי הציבור, קיללו אותם ואיימו עליהם. נבחרי הציבור שלנו קראו לא לתת לאנשי ימינה להתפלל בבית כנסת. איך אפשר להשוות בין המקרים?".

ירון אברהם השיב: "תגיד אביעד למה לעצום עיניים? למה אי אפשר להגיד שרמי בן יהודה למשל הוא חלאה ברוטאלית ובאותה נשימה גם להכיר בזה שיש חלק (להערכתי קטן) מהמפגינים היום שממרר את חייהם של הפוליטיקאים בנאצות וקללות והצקות?".

אביעד: "אבל ירון,אני באמת לא ראיתי קללות ונאצות מצד המפגינים נגד נבחרי הציבור. ראית אלימות נגד רוטמן? קללות? איומים? זה לא נעים. אין ספק. אבל למה להשוות את זה למה שהיה בממשלה הקודמת? אין טיפת השוואה בעיני. מה שעברו חברי ימינה אז בכלל לא בר השוואה. וגם אי אפשר לנתק את העובדה שבן יהודה".

ירון: "דוגמא אחת בגוגל פשוט, אותו אדם שנצמד לאקוניס בחוף: "חלאה, גנב, שקרן, בהמה, זה מה שאתה. עם ראש ממשלה חרא, ראש ממשלה נוכל, ראש ממשלה גנב, זה מה שאתה. תחזור לרמת אביב, תחזור לירושלים, לא רוצים אותך פה, יא חתיכת אפס, לך מפה". לא בדיוק מילים מלטפות. יש עוד דוגמאות".

אביעד: "בוודאי שיש דוגמאות קונקרטיות שראויות לגינוי. אבל באופן כללי המפגינים נגד נבחרי ציבור בממשלה הזאת הרבה הרבה הרבה יותר מעודנים מאלו של הממשלה הקודמת ובעיניי אין בכלל מקום להשוואה.

וכמו שכתבתי לך אי אפשר להתעלם מכך שבבכירי הליכוד מלקקים ורוצים בקרבת בן יהודה וחבריו שמיררו את חיי אנשי ימינה ונוספים הם חביבי בכירי הליכוד שמחזרים לפתחיהם".

עוד מרחבי הרשת

>
s