יו"ר ועדת ביטוח לאומי גינתה בחריפות את עו"ד דוד חודק

יו"ר ועדת ביטוח לאומי גינתה בחריפות את עו"ד דוד חודק

צילום מסך מתוך סרטון

אתמול (רביעי) תקף עו"ד דוד חודק, מבכירי עורכי הדין בישראל, את הרפורמה המשפטית של השר לוין ואמר "אנשים מוכנים להילחם עם נשק ואם נצטרך להגיע לזה ואם יגררו אותי לשם, זה מה שאני יעשה".

עו"ד ענת קאופמן יו"ר ועדת ביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין שהנחתה פאנל בנושא אלימות גינתה בחריפות את עו"ד דוד חודק – "כך נראה איש אלים, כך נראה בריון" ותקפה את הקהל שנכח באולם ומחא כפיים לדבריו של חודק – "נורא לא פחות מדבריו, יש בתכנו אנשים שמוחאים כפיים למי שקורא לשאת נשק ולירות על אחר רק כי הפסיד בבחירות".

חברי הפאנל שהיו בכנס ניסו להפריע לענת שאמרה בתגובה – "המושב שלנו עוסק באלימות ואני מבקשת להמשיך את דבריי"

עוד אמרה ענת כי אם עו"ד מרשה לעצמו פומבית לקרוא לאלימות ולרצח, מה לנו להתלונן על אדם מן הישוב עם רקע חיים בעייתי שמבצע שוד כדי להיטיב עם חייו ואמרה כי עו"ד חודק נתן לו אתמול את ההרשאה להיות אלים.

העיתונאי ינון מגל פרסם את התיעוד וכתב:

"הסערה ממשיכה
עו"ד ענת קאופמן יו"ר ועדת ביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין שהנחתה פאנל בנושא אלימות גינתה בחריפות את עו"ד דוד חודק והזכירה את אלטלנה וההתנתקות. חברי הפאנל, שופטים ועורכי דין ניסו להסותה."

חבר הכנסת עמיחי שיקלי כתב בתגובה:

אינני מכיר את עו"ד ענת קאופמן, אבל מדובר בגיבורה. דרוש הרבה אומץ כדי לעמוד מול שטיפת המוח והטרללת של ״אבירי שלטון החוק״ שמחאו אמש כפיים לעו״ד הסהרורי שהסית לאלימות חמורה.
חזקי ואמצי ענת 🇮🇱

עוד מרחבי הרשת

>
s