יוסי אלי: "שום דבר לא ירפה את ידיי!! שום הצקה בלילה ושום קללה"

יוסי אלי: "שום דבר לא ירפה את ידיי!! שום הצקה בלילה ושום קללה"

יוסי אלי
צילום מסך חדשות 13

עיתונאי חדשות 13, יוסי אלי, טוען כי הוא מותקף בעקבות ההתעקשות שלו לחקור ולסקר את פרשת יובל קסטלמן ז"ל שנורה למוות בשוגג על ידי חייל צה"ל לאחר שחיסל את המחבלים בירושלים.

בחשבון ה -X שלו כתב: "שום דבר לא ירפה את ידיי!! שום הצקה ב 3 בלילה, שום הודעה שמחללת את זכרו של אבא שלי, שום קללה. אני אמשיך לעשות את העבודה שלי בלי שום נטייה פוליטית, אלא רק לחשיפת האמת, כי למשפחה אצילית וענווה כמו של יובל קסטלמן מגיע צדק. ומישהו פה שכח שהחייל שאתם קוראים לו גיבור חשוד בחקירה פלילית בהמתה בקלות דעת של גיבור ישראל יובל שהציל עשרות אזרחים מהמשך רצח בידי מחבלים".

בשבוע שעבר, יוסי אלי ניסה לראיין את החייל שירה בשוגג ביובל קסטלמן: "למה ירית בבן אדם שהרים ידיים!?. מה יש לך לומר למשפחה".

בחשבון ה- X שלו כתב: "אתמול פגשתי את פריג׳ה ונתתי לו כמה וכמה הזדמנויות לענות או לבקש סליחה כנה ממשפחת קסטלמן. או לפחות להסביר לציבור ולו טיפה למה פעל כפי שפעל. הוא העדיף למלא פיו מים וגם כששאלתי אם הוא רוצה להתנצל העדיף לשתוק. נשאלת השאלה למה ספונטנית לא יכל לבקש סליחה מקסטלמן, בניגוד לתגובות הספונטניות שנתן בראיון לינון מגל".

לוסי אהריש, מגישת 'שיחת היום'  בערוץ 13 כתבה בתגובה: "מה שנעשה ליוסי בימים האחרונים הוא פשוט חטא על פשע. הטרדות, איומים, גידופים… ועל מה? עיתונאי שלא הרפה עד שנעשה טיפה צדק למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. יוסי אהוב אתה עיתונאי מדהים, ולפני הכל בן אדם שכולו טוב. הכבוד הוא לי שאתה קולגה ואח יקר."

עוד מרחבי הרשת

>
s