יולן כהן – "מה שמעצבן יותר מהכל זה המוסר הכפול"

יולן כהן – "מה שמעצבן יותר מהכל זה המוסר הכפול"

צילום מסך חדשות 12

מגישת חדשות 12, יולן כהן לא אהבה את המתקפה ברשת נגד פעילת הימין נטלי דדון לאחר שנאמה אתמול (חמישי) בהפגנת התמיכה ברפורמה בירושלים.

בציוץ שפרסמה בטוויטר כתבה:

"סליחה שמתערבת, אבל התגובות של מתנגדי הרפורמה נגד נטלי דדון שנאמה היום בהפגנה, הן מיזוגניות, מעליבות, מזלזלות ומעולם לא היו נכתבות – אם היה מדובר בגבר. ומה שמעצבן יותר מהכל זה המוסר הכפול, של כאלה שמציגים את עצמם כשומרי הדמוקרטיה וכפמיניסטים, אבל בהזדמנות הראשונה מתבטאים כשובינסיטים מן השורה הראשונה"

נטלי דדון כתבה בתגובה:

"הם ישפילו, ירמסו, יזלזלו, יהיו שובינסטים ואז יזעקו ״דיכוי נשים״ ודמוקרטיה , פני הצביעות! לקחת ראיון ערוך ולפמפם אותו , מוזמן לשיעור על כל הסעיפים הקמפיין המכוער שפתחתם עליי ברשת רק חושף את האמת המכוערת שלכם, חיבוק♥️"

המגיש ינון מגל כתב:

"לא מפריע להם שעידן רול היה דוגמן,
אבל על נטלי דדון הם מתנשאים…
אז או שהענין הוא המוצא השונה שלהם,
או פשוט העמדות והאמונות השונות..
ואפשר לחשוב מי הם
ואיזה ערכים הם מייצגים..
דדון דיברה יפה ולעניין
ואני מעדיף אותה עשרות מונים
נלחמת על מדינה יהודית
ולא חוגגת את כריסמס והאלווין"

השר עמיחי שיקלי כתב – "נטלי דדון, מה שעשית הערב זה ללכת נגד הזרם. לא פוזת נגד הזרם עם גלימה אדומה ותחתית פיצה על הראש בהשראת סדרת טלויזיה ולא פוזת מעצר מיקרוגל בן דקה וחצי שיזכה אותך בתואר נלסון מנדלה,
אלא נגד הזרם ממש. גיבורה 🇮🇱"

אלדד יניב כתב – "אני אומר למחנה שלי:

יש פה עוד חצי עם שמתעלמים ממנו באולפנים. שמגחיכים אותו: ״איפה האינטלקטואלים שלכם״. שמחפיצים אותו (ע״ע נטלי דדון) אבל צועדים במצעדי שפחות. ומתבשמים מסקרים כבר 5 פעמים ואז מגיעות בחירות.

מה דעתכם לחזור להיות ליברלים. והומנים. ודמוקרטים.

ולדבר עם האחים שלנו?"

עוד מרחבי הרשת

>
s