יבגני זרובינסקי רותח: "רק שתהיו מודעים לאן המדינה הזאת הולכת"

יבגני זרובינסקי רותח: "רק שתהיו מודעים לאן המדינה הזאת הולכת"

צילום מסך ערוץ 13

על רקע סערת מינוי רג'א זעאתרה לסגן ראש העיר חיפה לאחר שכינה את ישראל "אויבת העמים" ולאחר שראש העיר הנבחר יונה יהב הודיע אתמול (שני) על ביטול מינויו, אושיית הרשת יבגני זרובינסקי תוקף בחריפות את מפלגות הליכוד, הציונות הדתית, יש עתיד והמחנה הממלכתי על כך שלטענתו מחר הם יצביעו לו בישיבת מועצת העיר.

בחשבון ה-X שלו כתב יבגני: בוקר טוב חיפה. ״בוטל מינויו ל*סגן* של רג׳א זעאתרה״, שהסתובב עם דגלי סוריה בעיר, הקים ארגון בידיאס נגד המדינה, סירב לכנות את חמאס וחיזבאללה כארגוני טרור – אבל הוא יישאר להיות כל מה שהוא היה – פחות המילה סגן.

למתעניינים, נציגי הליכוד, ביבי נגיד, הציונות הדתית, סמוטריץ׳ או משהו כזה, יאיר יש עתיד, גנץ וכו׳ עדיין יצביעו לו מחר בישיבת מועצת העיר, שאגב כולכם פה, מוזמנים אליה (יום רביעי בשעה 19:00). אבל אין מה לדאוג, פשוט הורידו כרגע את המילה סגן ליד המילה רג׳א כדי שתהיו רגועים. אבל עדיין כולם שם מצביעים לו, כל המפלגות שציינתי, מצביעות לו! מה זה מצביעות? מרימים את היד פיזית. כדי לתת לאותו אדם את אותו הכח, התפקידים, חבר ועדות וקומבינות אחרות – בשביל האדם הזה – רג׳א זאעתרה."

יבגני הוסיף: "אז רק שתדעו שכל שמאל ימין, הליכוד, הציונות הדתית, יאיר לפיד, גנץ וכולם שם, בקואליציה, ויצביעו בעד רגא זעאתרה הזה, שלא ברור לי איך הוא בכלל מסתובב חופשי, שיישב לידם, יסתחבק איתם ופשוט שמים עליכם זין וזה בסדר. הכל חוקי. רק שתהיו מודעים לאן המדינה הזאת הולכת."

עוד מרחבי הרשת

>
s