יאיר גולן: "מישהו מופתע? הרצח הפוליטי הבא מתקרב". בן גביר לא שתק והגיב

יאיר גולן: "מישהו מופתע? הרצח הפוליטי הבא מתקרב". בן גביר לא שתק והגיב

שני מפגינים בעד גוש השינוי הותקפו פיזית אתמול (שבת) במהלך הפגנה של ארגון "קריים מיניסטר" בגשר ראשונים שבראשון לציון, המשטרה פתחה בחקירה.

ח"כ יאיר גולן ממרצ תקף והזהיר מרצח פוליטי: "מישהו מופתע? הרצח הפוליטי הבא מתקרב! תמשיכו לראיין את בן גביר, להיפגש עם בן גביר ולהכניס את בן גביר לכנסת. הגוש האנטי דמוקרטי הימין האלים הוא הסכנה הגדולה ביותר לישראל".

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר השיב: "בוא נראה אותך מסיר את החסינות שלך ותחטוף תביעה (בפעם האחרונה בכית לביהמ"ש שיש לך חסינות) איך אתה מעז לשרבב את השם שלי?".

גם יו"ר מרצ, זהבה גלאון תקפה: "האלימות הביביסטית חוצה כל גבול. אמסלם ובן גביר מדברים, נתניהו שותק – וזאת התוצאה. הדם על הידיים שלכם".

השר לביטחון הפנים עומר בר לב הורה למשטרה לחקור: "הקלות בה ביריונים מרשים לעצמם לזרוק אבנים על מפגינים, מעידה לאיזה תהום התדרדר השיח הפוליטי ומהווה פגיעה קשה בדמוקרטיה. מדובר באירוע חמור ביותר. אבנים עלולות להרוג, והשלכתן היא מעשה טרור.

כשר לביטחון הפנים אני מחויב למאבק באלימות הזו, ולכן הנחיתי לתת לחקירת המקרה עדיפות. המשטרה תגיע לזורקי האבנים ותמצה איתם את הדין".

עוד מרחבי הרשת

>
s