יאיר גולן: "אלימות המשטרה כלפי לזימי מזכירה משטרים טוטליטריים"

יאיר גולן: "אלימות המשטרה כלפי לזימי מזכירה משטרים טוטליטריים"

יאיר גולן
צילום מסך חדשות 12

תגובות במערכת הפוליטית לטענה של חברת הכנסת, נעמה לזימי (העבודה) כי הותקפה אמש (מוצ"ש) על ידי שוטרים בהפגנה שהתקיימה בתל אביב נגד הממשלה.

יו"ר מפלגת העבודה, יאיר גולן כתב בחשבון ה -X שלו: "אלימות המשטרה שהופנתה הערב כלפי ח״כ נעמה לזימי שהגנה בגופה על משפחות חטופים וכלפי מפגינים בירושלים היא חציית קו אדום, מבהילה ומזכירה משטרים טוטליטריים. ככה בדיוק נראת פוליטיזציה של המשטרה ע״י העבריין ותומך הטרור בן גביר. תפקיד המשטרה הוא להגן על האזרחים ולא להיות מיליציה פרטית של עבריין מורשע ולהכות אזרחים וחברי אופוזיציה. הממשלה בהנהגתנו תעשה ניקוי אורוות יסודי במשטרה, תחזיר את הביטחון לרחובות ותשיב את התקווה לאזרחי ישראל".

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד (יש עתיד) כתב: "בכל מוצאי שבת אנחנו עדים לאלימות המשטרה בהפגנות. הערב התנהגות בוטה בירושלים ואלימות נגד חברת הכנסת לזימי ומפגינים נוספים. נבקש דיון מיוחד בועדת בטחון פנים והתערבות היועצת המשפטית לממשלה, אני קורא למפכ״ל המשטרה: עצור את התופעה לפני שישפך כאן דם".

נזכיר כי מהמשטרה נמסר בתגובה: "באשר לחברת הכנסת לזימי אשר נכחה במקום: בניגוד לטענותיה שלכאורה נפגעה משוטרים, ובכדי למנוע הטעיית הציבור והכפשת השוטרים – נבהיר, כי בפועל ח"כ לזימי מנצלת את חסינותה על מנת להפריע לשוטרים לבצע את משימתם. כך היה באירוע הנ"ל, כאשר הפריעה לשוטרים לבצע את תפקידם, תוך שהיא נדחפת בכוח בין השוטרים ומפריעה להם לקחת את הטלפון הנייד, כפי שנראה בתיעוד המצורף

צר לנו שנושאת משרה ציבורית מתנהלת באופן פרובוקטיבי, תוך שימוש ציני בחסינות פרלמנטרית, הטעיית הציבור והכפשת השוטרים. לא נאפשר לאף גורם לפגוע בעבודת השוטרים שפועלים לילות כימים למען כלל הציבור".

 

עוד מרחבי הרשת

>
s