טראמפ חוזר בו מרעיון המדינה הפלשתינית: "בעבר חשבתי שזה יכול לעבוד"

טראמפ חוזר בו מרעיון המדינה הפלשתינית: "בעבר חשבתי שזה יכול לעבוד"

דונלד ג׳יי טראמפ
צילום: shutterstock.com/ By Evan El-Amin

נשיא ארה"ב לשעבר, והמועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, חוזר בו מתמיכה מרעיון המדינה הפלשתינית. בראיון למגזין "טיים" אמר: "בעבר חשבתי שזה יכול לעבוד והרבה אנשים תמכו בו אך פחות ופחות אנשים תומכים בו וזה הפך קשה יותר. כאשר שואלים אותם מה הם רוצים הם אומרים ׳שתי מדינות׳ אבל כשישראל מסכימה הם אומרים ׳אנחנו רוצים הכל".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) אמר בתגובה: "אני מברך את נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות, תומך ישראל מובהק, דונלד טראמפ על דבריו הברורים ועל חזרתו מתמיכתו בהקמת מדינה פלשתינית.

מדינה פלשתינית תהיה מדינת טרור שתסכן את קיומה של ישראל והלחץ הבינלאומי להקמתה הוא עוול בקנה מידה היסטורי של מדינות המערב, שמוכנות לסכן את המדינה היהודית היחידה בשל אינטרסים פוליטיים פנימיים. הלחץ האגרסיבי המופעל להקמת מדינה פלשתינית על רקע הטבח הנורא שביצע חמאס באזרחי ישראל ב 7 לאוקטובר הוא פרס נורא לטרור וזריקת עידוד לאויבי ישראל בציר איסלם הרדיקלי השיעי בהובלת איראן.

אני מקווה ומתפלל שמנהיגים נוספים בעולם יגלו את האומץ והיושרה שמגלה המועמד לנשיאות טראמפ לשנות עמדה, יחזרו בהם מהפניית העורף למדינת ישראל וישלבו איתנו ידיים בנחישות במאבק שאנו מובילים בשם העולם החופשי נגד האיסלאם הרדיקלי שמאיים על שלום העולם כולו".

עוד מרחבי הרשת

>
s