טלי גוטליב "טוב לדעת שהשב״כ וצה״ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הביטחוניים"

טלי גוטליב "טוב לדעת שהשב״כ וצה״ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הביטחוניים"

בלשכת ראש הממשלה גינו -"אמירה מקוממת של חברת הכנסת גוטליב". שר הביטחון תקף - דוחה בשאט נפש את ההשתלחויות של פוליטיקאים חסרי אחריות כנגד גופי הביטחון
בלשכת ראש הממשלה גינו -"אמירה מקוממת של חברת הכנסת גוטליב". שר הביטחון תקף - דוחה בשאט נפש את ההשתלחויות של פוליטיקאים חסרי אחריות כנגד גופי הביטחון
טלי גוטליב
צילום מסך עכשיו 14

סערה ברשת לאחר שחברת הכנסת טלי גוטליב (ליכוד) תקפה אתמול (שישי) את גורמי הביטחון שביקרו את את הנחייתו של בן גביר לצמצם ביקורי משפחות אסירים ביטחוניים.

"טוב לדעת שהשב״כ וצה״ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הביטחוניים. כל הדיפסטייט נגד השר בן גביר. כל הכבוד לך איתמר על משילות ימין. אסירים בטחוניים, מרצחים אכזריים נהנים שנים מתנאי כליאה בהטבות הזויות. ואם צימצום זכויות מחבלים מרצחים לשיטת שב״כ וצהל יפגע בביטחון, אז משהו רע מאד קורה כאן"

בלשכת ראש הממשלה מסרו בתגובה – אמירה מקוממת של חברת הכנסת גוטליב.

צה״ל, השב״כ ושאר כוחות הביטחון עושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחון ישראל ולפגוע במחבלים. ואכן כוחות הביטחון הצליחו לחסל למעלה מ-160 ולעצור מעל ל-1500 מחבלים מתחילת השנה.

רה״מ נתניהו קיים אתמול הערכת מצב יחד עם שר הביטחון גלנט וראשי מערכת הביטחון וכולם עובדים בקו אחיד למען ביטחון ישראל באחריות ובשיקול דעת.

לאחר הגינוי של לשכת ראש הממשלה כתבה גוטליב בחשבון הטוויטר שלה – "אם למישהו יש ספק אני בעד שביתת רעב של מחבלים אסירים בטחוניים אכזריים, וממש לא אהיה עצובה אם ירעבו למוות. תפסיקו לפחד מהם!
אני נחרדת לגלות שמחבלים אסירים בטחוניים גורמים לממשלה להוציא הודעה כה מתרפסת כי עוד לא הוחלט כלום לגבי תנאי כליאתם. נראה אם אסיר יהודי היה מטריד כאן מישהו."

שר הביטחון גלנט גינה ותקף את גוטליב – "צה״ל ושב״כ הם כלי המגן המקנה חיים למדינת ישראל ולאזרחיה – האמירות החמורות הנשמעות מפי שרים וחברי כנסת כלפיהם כמוהן כרמיסת דגל המדינה.

דוחה בשאט נפש את ההשתלחויות של פוליטיקאים חסרי אחריות כנגד גופי הביטחון וקורא להם להתנצל מיידית."

העיתונאית והמגישה ליטל שמש הגיבה לגלנט – "כבר שבועיים אחרי הפיגוע בחווארה ועוד לא נתפס המחבל. הבית שלו עדיין עומד על תילו. אין שלילת היתרי עבודה מהמשפחה שלו, אין גירוש משפחות מחבלים. אם כן, איזה סנקציות של התרעה אתה מפעיל אדוני השר?"

השר שיקלי גינה – "האמירה של גוטליב מבישה ומוטב שתחזור בה. אני תומך לחלוטין בהרעת תנאי הכליאה של המחבלים למינימום ההכרחי וביישום הדוחו״ות שנכתבו בנושא ולא יושמו, אבל זה לא מצדיק אמירות מכלילות וחסרות אחריות.
שבת שלום"

העיתונאי ירון אברהם כתב בתגובה – "להגיד שצה"ל ושב"כ עובדים אצל מחבלים? באמת שאין תחתית של חבית שהיא לא מגרדת מלמטה"

רני רהב כתב בתגובה – "את מנובלת רשעית שאין לך מתחרים ! כנראה לקחת משהו שאת מדמיינת שאת חברת כנסת באירן או בסוריה ! איך אין לך בושה לומר כאלה מילים על צהל ושירות ביטחון כללי !!! שנבחרת אמרתי לעצמי כאחד שמלווה כבר 38 שנים את אלו״ט לא אומר מילה עליך כאמא לילדה אוטיסטית ! אבל עד כאן אומר לך כך לא תחזרי בך לא תבקשי מחילה מהאמאות היקרות ששלחו את הבנות והבנים שלהם לשרת בצה״ל ובשירות ביטחון כללי, ראש הממשלה יהיה חייב לבקש מהפסיכאטר המחוזי אישפוז בכפייה את אסון לאומה הישראלית ! מנובלת כבר אמרתי"

עוד מרחבי הרשת

>
s