טיול לבלגיה

טיול לבלגיה

צאו למסע בלתי נשכח ובואו לדעת כל מה שצריך על טיול לבלגיה, להכיר מקומות מיוחדים שחובה לבקר בהם למשפחות. לגלות את הקסם של המדינה היפה הזו תוך יצירת זיכרונות מתמשכים.
צאו למסע בלתי נשכח ובואו לדעת כל מה שצריך על טיול לבלגיה, להכיר מקומות מיוחדים שחובה לבקר בהם למשפחות. לגלות את הקסם של המדינה היפה הזו תוך יצירת זיכרונות מתמשכים.
טיול לבלגיה

לדמיין עולם עשוי משוקולד – ברוכים הבאים למוזיאון שוקולד

מוזיאון Choco-Story, הממוקם בלב ברוז', בלגיה, הוא יעד לחובבי שוקולד בכל הגילאים. המוזיאון לוקח את המבקרים למסע בהיסטוריה של השוקולד, החל מתרבויות המאיה והאצטקים ועד לשיאו בימינו.

  • היסטוריה והפקה:
    אחד החלקים המרתקים במוזיאון הוא ההדגמה של תהליך ייצור השוקולד. המבקרים יכולים לצפות בעוד שוקולטיירים מיומנים יוצרים פינוקים מעוררי תיאבון ממש לנגד עיניהם. במוזיאון יש גם תערוכות המציגות את הכלים והציוד המשמשים לייצור שוקולד לאורך ההיסטוריה.
  • תערוכות אינטראקטיביות:
    מוזיאון השוקולד הוא לא רק מקום להסתכל על שוקולד; זה גם מקום שכולל אינטראקציה. אתם יכולים לנסות את כוחם בהכנת יצירות שוקולד משלכםם בסדנה בהנחיית שוקולטייר מקצועי. יש גם טעימות רבות ברחבי המוזיאון, המאפשרות לחוות את הטעמים הייחודיים של שוקולדים שונים מרחבי העולם.
  • סיפור שוקולד לילדים:
    מוזיאון השוקולד הוא יעד אידיאלי למשפחות עם ילדים. במוזיאון יש אגף ייעודי לילדים, בו הילדים יכולים ללמוד על ההיסטוריה וייצור השוקולד בצורה מהנה ואינטראקטיבית. יש גם פעילויות כמו חיפוש אוצרות וסדנאות להכנת שוקולד.

'הדרך הטובה ביותר לחזות את העתיד היא ליצור אותו'. – אברהם לינקולן: לחוות את העתיד באטומיום!

האטומיום הוא מבנה איקוני בבריסל, בלגיה, המייצג את העתיד ואת כוחו של המדע. האטומיום נבנה עבור התערוכה העולמית של 1958 ונועד במקור להיות מתקן זמני. עם זאת, האטומיום היה כל כך פופולרי שהוא הפך למתקן קבוע על קו הרקיע של בריסל.

  • לחוות את העתיד:
    באטומיום עורכים סיור בתשעת הספירות המרכיבות את המבנה. לכל תחום נושא שונה ומציע חוויה ייחודית. בחלק מהספירות יש תערוכות שחוקרות את ההיסטוריה של האטומיום והתערוכה העולמית, בעוד שבאחרות יש מיצבים אומנותיים או תערוכות מדעיות המציגות את ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיה.
  • נוף פנורמי:
    אחת האטרקציות הפופולריות ביותר באטומיום היא הנוף הפנורמי מהכדור העליון. אתם יכולים לעלות במעלית לראש האטומיום וליהנות מנופים מדהימים של בריסל והאזורים שמסביב. ביום בהיר אפשר לראות עד אנטוורפן ואפילו הולנד.
  • יצירת העתיד:
    האטומיום הוא סמל למחויבותה של בלגיה לחדשנות ולקדמה. זו תזכורת לכך שהעתיד הוא מה שאנחנו יוצרים אותו, ושיש לנו את הכוח לעצב את גורלנו. ביקור באטומיום אינו רק הזדמנות לראות מבנה ייחודי; זו הזדמנות לקבל השראה ולחשוב על העתיד שאנו רוצים ליצור לעצמנו ולמען הדורות הבאים.

אגדה מתעוררת לחיים: היופי הקסום של ברוז'

ברוז' היא עיר מקסימה מימי הביניים הממוקמת בצפון מערב בלגיה. ברוז', הידועה בתור "ונציה של הצפון", מפורסמת בזכות התעלות היפות, הרחובות המרוצפים והבניינים הציוריים שלה. העיר היא דוגמה מושלמת לעיירה מימי הביניים שנשתמרה היטב והיא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

אחת הדרכים הטובות ביותר לטייל בעיר ברוז' היא ברגל או באופניים. ההליכה ברחובות הקטנים ולאורך התעלות היא כמו צעד אחורה בזמן. העיר מלאה בנקודות ציון היסטוריות, כמו מגדל הפעמונים, כנסיית גבירתנו והבגווינאג', שכדאי לבקר בהם.

אטרקציה נוספת שחובה לראות בברוז' היא ה-Markt, כיכר גדולה בלב העיר. ה-Markt מוקף בבניינים יפים והוא ביתו של מגדל הפעמונים המפורסם, שמציע נופים מדהימים של העיר. ה-Markt הוא גם מקום נהדר ליהנות בו מארוחה באחד מבתי הקפה החיצוניים הרבים.

ברוז' מפורסמת גם בזכות השוקולד והבירה שלה. ישנן חנויות שוקולד ומבשלות בירה רבות ברחבי העיר שבהן המבקרים יכולים לטעום את המעדנים המקומיים. השוקולד בברוז' עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר והוא מהטובים בעולם.

גן החיות והגן הבוטני Pairi Daiza

גן החיות והגן הבוטני של Pairi Daiza הוא יעד ייחודי ומרגש בבלגיה המציע הזדמנות לראות חיות בר אקזוטיות וגנים בוטניים מדהימים. הפארק הוא ביתם של למעלה מ-7,000 בעלי חיים מרחבי העולם, כולל נמרים, פנדות, פילים ורבים נוספים.

המבקרים יכולים לחקור את האזורים השונים של הפארק, כמו הסוואנה האפריקאית, הארכיפלג האינדונזי ו"ממלכת הקור". כל אזור נועד לשכפל את בתי הגידול הטבעיים של בעלי החיים, ולספק למבקרים חוויה סוחפת וחינוכית.

אחד מרגעי השיא של Pairi Daiza הוא ההזדמנות ליצור אינטראקציה עם החיות. אתם יכולים להאכיל את הפילים, ללטף את הקנגורו, ואפילו לטייל בין הלמורים. חוויות אלו מציעות דרך ייחודית להכיר מקרוב כמה מהיצורים המרתקים בעולם.

בנוסף לבעלי החיים, Pairi Daiza הוא גם ביתם של גנים בוטניים מדהימים הכוללים למעלה מ-500 מינים של צמחים מרחבי העולם. אפשר לטייל בגנים ולהתפעל מהפרחים, העצים והשיחים היפים.

רוצים לדעת עוד על טיולים מיוחדים בארץ ובעולם? כנסו למדור תיירות ונופש שלנו שיהפוך לכם כל טיול למושלם!

רוצים לקבל פרטים נוספים על דילים סודיים לבלגיה?

בואו נדבר

עוד מרחבי הרשת

>
s