אחרי הסערה ברשת | ח"כ רוטמן בצעד רציני נגד העיתונאי גיא פלג

אחרי הסערה ברשת | ח"כ רוטמן בצעד רציני נגד העיתונאי גיא פלג

גיא פלג
צילום מסך מתוך "אולפן שישי" ערוץ 12

סערה ברשת לאחר שהעיתונאי גיא פלג חשף אמש (רביעי) במהדורת חדשות 12 כי יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) אמר דברים קשים לכאורה במהלך שיחה עם נציגי משרד המשפטים.

רוטמן הכחיש את הדברים בחריפות בחשבון ה- X שלו (לשעבר טוויטר) והוציא לפלג מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים: "בעודי נמצא בלוויה של חלל צה"ל, שנפל לצד חבריו מכל חלקי האוכלוסיה בישראל, בערוץ 12 טרחו לייצר עלילת דם שקרית ומסיתה, שלא הייתה ולא נבראה. למען הסר ספק, בשום דרך ובשום צורה, לא בשיחות סגורות ולא בשיחות פתוחות, לא נאמר ואף לא נרמז על ידי כאילו דמו של מישהו אדום יותר מדמו של מישהו אחר, ומדובר בשקר מוחלט.

מתוך כבוד לחללי צה"ל ולנרצחים בפעולות הטרור, ב-7.10 וקודם לכן, אין בכוונתי להיכנס למריבות ולפילוגים שחלק מכלי התקשורת מעוניינים בהם. לא אתן לשפלות הזו לפגוע במאמציי לאחדות ולקידום החוק למאבק בטרור בשיתוף פעולה, קואליציה ואופוזיציה, יחד עם כוחות הביטחון, כפי שעשיתי השבוע".

גיא פלג צייץ בתגובה: "מזמין את ח"כ שמחה רוטמן לתבוע אותי על פגיעה בשמו הטוב. בטוחני כי גורמי שב"כ ומשרד המשפטים יבהירו את שנאמר בדיון. אציין כי בניגוד לציוץ של ח"כ רוטמן הוא דווקא שוחח איתי, ארוכות , במענה לפנייתי לפני השידור (עוד לפני שהשתתף בהלוויה) .רוטמן בחר שלא להגיב לפרסום בטענה מוזרה בזמן שאנשיו מנסים לברר מולי אם בכוונתי לשדר הקלטה".

עוד מרחבי הרשת

>
s