ח"כ נעמה לזימי: "תפסו, דחפו והפילו אותי – הכל צולם, לא נתפס"

ח"כ נעמה לזימי: "תפסו, דחפו והפילו אותי – הכל צולם, לא נתפס"

צילום מסך

חמישה מפגינים נעצרו אמש (שני) במהלך הפגנה בתל אביב נגד התנהלות הממשלה. חברת הכנסת נעמה לזימי שהיתה חלק מן המפגינים התלוננה על כך שהותקפה על ידי שוטרים לאחר שלדבריה ניסתה לבדוק מה מצבו של אחד העצורים.

בחשבון ה -X שלה כתבה לזימי: "משטרת ישראל מוציאה הודעה שקרית כדי לחפות על זה ששוטרים הכו אותי והפרו את חסינותי הפרלמנטרית ביודעין. רואים בכל סרטון איך אני בבירור מותקפת כאשר ניגשתי לבדוק מה מצבו של העצור שניר דהאן אשר אחייניתו כרמל גת חטופה בעזה. המשטרה איבדה היום כל רסן והוסיפה והמציאה סיפור כדי להצדיק אלימות שעוברת על כל הכללים.

משטרה שבראשה עומד עבריין סדרתי שכחה את מי היא משרתת. אמנם כל גופי כואב אבל זה לא ירתיע אותי ואותנו. לא למשטרה פוליטית ולא לאלימות משטרתית. הם לא יפחידו אותנו".

בראיון לרשת ב' אמרה הבוקר (שלישי) ח"כ לזימי: "תפסו אותי, דחפו אותי, הכו אותי והפילו אותי – הכול צולם. להפר את החסינות הפרלמנטרית בצורה כל כך בוטה זה דבר לא נתפס".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "הפגנה בלתי חוקית של מפרי סדר ברחוב המלך ג'ורג' בת"א – הושלך זיקוק לעבר שוטר שפונה לקבלת טיפול רפואי, נעצרו חמישה מפרי סדר. קומץ של מפגינים החלו בהפגנה בלתי חוקית, תוך שהם מפרים את הסדר ופועלים באלימות כלפי השוטרים במקום. בתוך כך, מפרי הסדר לא נשמעו להוראות השוטרים, ביניהם חברת כנסת, ניסו להיכנס למתחם מצודת זאב והשחיתו את המקום בגרפיטי, הם נבלמו ע"י השוטרים. חמישה מפגינים נעצרו בגין הפרת הסדר".

עוד מרחבי הרשת

>
s