ח"כ מתן כהנא לרון חולדאי: "אל תיפול לשיח מפלג ומשסה"

ח"כ מתן כהנא לרון חולדאי: "אל תיפול לשיח מפלג ומשסה"

צילום מסך

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, חתם על הסכם קואליציוני עם מפלגת מרצ ובו התחייב להגברת האכיפה נגד דוכני תפילין מחוץ לבתי ספר.

חבר הכנסת, מתן כהנא (המחנה הממלכתי) כתב בחשבון ה -X שלו: "ההסכם הקואליציוני של חולדאי עם מרצ מחזיר אותנו לימים שלפני ה7/10. לאורך שנים, תחת הנהגתו של רון חולדאי, ידעו תושבי תל אביב לחיות בשלום ובהרמוניה זה עם זה ולאפשר למגוון הציבורים בעיר להביא לידי ביטוי את אורחות חייהם.

בשנה החולפת על רקע השסע החברתי הנורא שחווינו, גורמים קיצוניים גררו את השיח למחוזות נוראיים. אני קורא לך אדוני ראש העיר אל תיפול לשיח מפלג ומשסה. אני סומך עליך שתדע להמשיך לעשות את האיזונים הנכונים כפי שהיה לפני השנה הנוראית האחרונה".

חולדאי כתב בחשבון ה -X שלו: "ההסכם הקואליציוני הראשון נחתם! אני שמח שההסכם הקואליציוני הראשון שלנו הוא עם סיעת "מרצ- חוזה חדש והירוק במרכז", אשר שותפה לערכים הליברליים-דמוקרטיים אותם אנו נמשיך להוביל גם בקדנציה הזו.

אני רואה בכך בסיס חשוב לקואליציה העירונית, שיאפשר להגיע להישגים לטובת העיר ותושביה. כולנו מאוחדים במשימה לשמור על תל אביב כתל אביב, על ערכיה ועל השירות הניתן בה לכל אזרח ומבקר. נמשיך לפעול להקמת קואליציה רחבה ככל האפשר, בה מוזמן לקחת חלק כל מי שמסכים עם העקרונות הליברליים של תל אביב-יפו, ואשר בה יינתן מקום לכל סיעות המועצה, המייצגות את מגוון התושבים והתושבות של העיר".

עוד מרחבי הרשת

>
s