ח"כ דיסטל: התנעתי את תהליך הקמת וועדת חקירה לבדיקה מקיפה בנושא גל הירש

ח"כ דיסטל: התנעתי את תהליך הקמת וועדת חקירה לבדיקה מקיפה בנושא גל הירש

צילום מסך: ערוץ הכנסת

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) התייחסה הערב (שלישי) בחשבון הטוויטר שלה לכתבה ששודרה אמש על גל הירש והודיעה כי החלה לפעול ולקדם הקמת וועדת חקירה פרלמנטרית בנושא.

"לפני שעה קלה התנעתי את תהליך הקמת וועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקה מקיפה וכוללת בנושא גל הירש.

הצעד הראשון הוא ההצעה הדחופה לסדר שהצבתי על שולחן מזכירות הכנסת.

שי ניצן, ליאת בן ארי ויצחקי חייבים לתת את הדין על מסע הצייד האכזרי שגבה מחירים בלתי אנושיים מגל וממשפחתו. אעדכן בהתפתחויות".

העיתונאית והמגישה איילה חסון הכינה כתבה בערוץ 13 על השנים הקשות שעבר תת-אלוף במילואים גל הירש בהן התמודד עם מחלת הסרטן ועם ההאשמות נגדו.

שר המשפטים לשעבר, חיים רמון: "הכתבה של איילה חסון על גל הירש צריכה להדיר שינה מעיניו של כל אזרח במדינת ישראל.

הדרך בה סוכל מינויו של הירש למפכ"לות על ידי המשטרה והפרקליטות תוך ביצוע עבירות בוטות על החוק, מחרידה אבל למרבה הצער לא יוצאת דופן".

העיתונאי אטילה שומפלבי: "הזיה מה שעבר גל הירש. הזיה. מטורלל ממש. מטריד בצורה שלא משאירה מקום לספק: פיקוח אפקטיבי על הפרקליטות – עכשיו".

ח"כ קטי שיטרית (הליכוד): "ראיתם את הסרט על גל הירש? עכשיו אתם יכולים להבין למה אנחנו נלחמים שנתניהו לא יישבר ויוותר".

עורכת הדין והמגישה כנרת בראשי: "מי אתם אנשים שצופים עכשיו בסרט של איילה חסון ושריר ליבכם לא רועד על זהות המחסלים בתיקים בהם יש בוצע חיסול פוליטי או מקצועי. תנ״צ גיא ניר ״גל הירש הוא קורבן של סיכול ממוקד… נפל דבר בישראל סוכל מינוי מפכ״ל".

תגובת פרקליטות המדינה לסרט על גל הירש: "הטענות לרדיפתו של הירש או רצון לסכל את מינויו למפכ"ל הן חסרות שחר ואין להן כל ביסוס, מה גם שהחקירה הפלילית נפתחה לאחר שהוסרה מועמדותו של הירש לתפקיד המפכ"ל.

היועץ המשפטי לממשלה ומי מטעמו פעלו באופן שקול ואחראי ובדקו מידע שהגיע לפתחם כפי שהתחייב מהם לפעול. ההליך המשפטי בעניינו של הירש מתנהל בימים אלה בבית המשפט, וכל הטענות יתבררו במסגרתו".

עוד מרחבי הרשת

>
s